-69 rebel wiring diagram
-69 rebel wiring diagram
Löytyisköhän kyseistä kaaviota mistään, muuten kuin jenkeistä tilaamalla? Tai onko tietoa onko muiden AMC:en kaaviot käyttökelpoisia?
Vilkut hävis kokonaan sinä päivänä kun olin viemässä katsastukseen :) Maadoitusongelmia oli jo vilkkujen ja jarrujen kanssa aikaisemmin, mutta näihin ei kerennyt paneutumaan. Releet näyttivät olevan kunnossa ja hätävilkut toimii vielä.
Vilkut hävis kokonaan sinä päivänä kun olin viemässä katsastukseen :) Maadoitusongelmia oli jo vilkkujen ja jarrujen kanssa aikaisemmin, mutta näihin ei kerennyt paneutumaan. Releet näyttivät olevan kunnossa ja hätävilkut toimii vielä.
-69 rebel wiring diagram
Onkos tässä keltaiset erilliset vilkut takana vai punsiset jartuvalo/vilkku.
Kun en ole tuota häyävilkkujen kytkentää perehtynyt. Yleensä kun vanhemmissa ei jätävilkkuja ole.
Vanhemmissa joissa jarru/vilkku sama.
Kytkentää ohjataan vilkun viiksen kautta. (Toki taitas hätä vilkkujen signaalikin olevan viikseltä polttimoille lähteviin johtoihin kytketty).
Olisiko viiksen mekaniikassa nyt vikaa tai vilkku releeltä ei tule viiksrlle virtaa.
Linkissä yleis pätevä ohjeistus vilkun/jarrun toimintaan, kun lueskelee ja selaa vähän juttua alaspäin.
https://amccf.com/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1437854572/7
Kun en ole tuota häyävilkkujen kytkentää perehtynyt. Yleensä kun vanhemmissa ei jätävilkkuja ole.
Vanhemmissa joissa jarru/vilkku sama.
Kytkentää ohjataan vilkun viiksen kautta. (Toki taitas hätä vilkkujen signaalikin olevan viikseltä polttimoille lähteviin johtoihin kytketty).
Olisiko viiksen mekaniikassa nyt vikaa tai vilkku releeltä ei tule viiksrlle virtaa.
Linkissä yleis pätevä ohjeistus vilkun/jarrun toimintaan, kun lueskelee ja selaa vähän juttua alaspäin.
https://amccf.com/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1437854572/7
-69 rebel wiring diagram
Paljonkohan 66:n johtokaavio poikkeaa kuusysistä...
tässä 66..
http://www.mattsoldcars.com/techinfo/images/66main.gif
tässä 66..
http://www.mattsoldcars.com/techinfo/images/66main.gif
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
-69 rebel wiring diagram
Hätävilkkuihin lisätään vielä sen verta, että en ole varma mitä tämän päivän lakipykälät sanoo.
Aikoinaan minulla oli -90 mallin dodge ramvan pakettiauto.
Punaset jarru/vilkku valot.
Hätä vilkun kytkimen nappi oli rattitolpasta poistettu.
Joskus jollain meisselin kärjellä kytkintä kaivelin ja vilkut kyllä olisi toiminut jos nappi olisi ollut paikoillaan.
Mutta ainakin siihen aikaan ei saanut olla punaisia hätä vilkkuja.
Mielikuva olisi, että hätä vilkut käyttää samaa relettä kuin normi vilkut.
Hätä vilkun kytkimen kautta vilkku viiksi hässäkkä ohitetaan, että eteen/taa/vasen/oikea vilkkuu samaan aikaan.
Kytkeekö hätävilkkukytkin myös jarru plus johdon poikki? Muutenhan jos hätävilkut päällä painaa jarru poljinta, niin vilkkujen pitäisi jäädä palamaan jatkuvasti (puna vilkkuisissa).
Toki kelta vilkkuisissa jarru ja vilkku ei ole keskenään yhteydessä.
Ei liity suoraan vikaan. Mutta toiminta periaatteen ymmärtämunen helpottaa vian hakua.
Jos käyttää samaa relettä, niin vika on pakko olla viiksessä.
Tai releeltä viikseen tuleva plus johto, kuitenkin sillai, että hätävilkkukytkin saa plussansa.
Epätodennäköistä, että viikseltä polttimoille lähtevät johdot olisi poikki, kuitenkin että hätävilkun kytkimeltä virta menee polttimoille, koska johtoja on useita, jolloin huonoa tuuria että kaikki yhtä aikaa.
Ja jos punaiset vilkku/jarru, niin johdon katki olo viiksen jälkeen pimentäisi jarru valotkin.
Aikoinaan minulla oli -90 mallin dodge ramvan pakettiauto.
Punaset jarru/vilkku valot.
Hätä vilkun kytkimen nappi oli rattitolpasta poistettu.
Joskus jollain meisselin kärjellä kytkintä kaivelin ja vilkut kyllä olisi toiminut jos nappi olisi ollut paikoillaan.
Mutta ainakin siihen aikaan ei saanut olla punaisia hätä vilkkuja.
Mielikuva olisi, että hätä vilkut käyttää samaa relettä kuin normi vilkut.
Hätä vilkun kytkimen kautta vilkku viiksi hässäkkä ohitetaan, että eteen/taa/vasen/oikea vilkkuu samaan aikaan.
Kytkeekö hätävilkkukytkin myös jarru plus johdon poikki? Muutenhan jos hätävilkut päällä painaa jarru poljinta, niin vilkkujen pitäisi jäädä palamaan jatkuvasti (puna vilkkuisissa).
Toki kelta vilkkuisissa jarru ja vilkku ei ole keskenään yhteydessä.
Ei liity suoraan vikaan. Mutta toiminta periaatteen ymmärtämunen helpottaa vian hakua.
Jos käyttää samaa relettä, niin vika on pakko olla viiksessä.
Tai releeltä viikseen tuleva plus johto, kuitenkin sillai, että hätävilkkukytkin saa plussansa.
Epätodennäköistä, että viikseltä polttimoille lähtevät johdot olisi poikki, kuitenkin että hätävilkun kytkimeltä virta menee polttimoille, koska johtoja on useita, jolloin huonoa tuuria että kaikki yhtä aikaa.
Ja jos punaiset vilkku/jarru, niin johdon katki olo viiksen jälkeen pimentäisi jarru valotkin.
-69 rebel wiring diagram
Mulla tuossa Matadorissa on hätävilkut toimineet taas aina...vaikka lamput takana on punaiset. Tuurilla katastettu?
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
-69 rebel wiring diagram
-66 Fairlanessakin hätävilkut,katkaisija hanskalokerossa ja erillinen rele niille.Ja toimivatkin .Ja on iham tehdasasennus.
-69 rebel wiring diagram
Kiitokset infoista.
Tuossa toisessa linkitetyssä ketjussa olikin vähän samaa ongelmaa kuin itellä alkuun vielä kun vilkut oli toimivat eli jarrua painaessa vilkku vasemmalle ei toiminut.
Punaiset vilkut tuossa mallissa vielä. Kyllä vilkut ja hätävilkut näyttäisivät olevan omilla releillään ja testasin hätävilkuilla myös tuon normivilkkujen releen että toimii silläkin. Hätävilkut päällä jarrua painaessa vilkuttaminen loppuu.
Ei ole tullut katsastuksessa mainintaa ainakaan hätävilkuista koskaan ja eivät ole edes niitä testanneet. Tullut oltua aina mukana katsastuksessa.
Pitää jatkaa selvittelyä näiden pohjalta.
Tuossa toisessa linkitetyssä ketjussa olikin vähän samaa ongelmaa kuin itellä alkuun vielä kun vilkut oli toimivat eli jarrua painaessa vilkku vasemmalle ei toiminut.
Punaiset vilkut tuossa mallissa vielä. Kyllä vilkut ja hätävilkut näyttäisivät olevan omilla releillään ja testasin hätävilkuilla myös tuon normivilkkujen releen että toimii silläkin. Hätävilkut päällä jarrua painaessa vilkuttaminen loppuu.
Ei ole tullut katsastuksessa mainintaa ainakaan hätävilkuista koskaan ja eivät ole edes niitä testanneet. Tullut oltua aina mukana katsastuksessa.
Pitää jatkaa selvittelyä näiden pohjalta.
-69 rebel wiring diagram
Nyt muistin sopukoista lun muistelen niin oli vastaavia vikoja -70 kanssa. Yksi oli että oikean puolen mittariston vilkunvalo paloi kokoajan. Vika oli vilkun maadoitus. Hätävilkuissa oli kanssa vastaava hässäkkä ja MUISTAAKSENI(ei takuuta) mutta vika oli releessä tai sen maadoituksessa.
Toisessa -70 rebelissä hätävilkut toimii vivusta ja toisesta oli vipu poistettu. Juu, vissiin joku kekkosslovagian sääntöviidakontulkintajuttumitensattuukonttorillaolemaantulkintataitoo/halua -juttu?
Toisessa -70 rebelissä hätävilkut toimii vivusta ja toisesta oli vipu poistettu. Juu, vissiin joku kekkosslovagian sääntöviidakontulkintajuttumitensattuukonttorillaolemaantulkintataitoo/halua -juttu?
-69 rebel wiring diagram
Ok.
Kun on omat releensä.
Tuleeko sulakkeilta releelle plussaa.
Ja tosiaan sitten releeltä viikselle menevä plussa...
Ja se viiksi mekanismi itsessään.
Kyllä se sieltä rupeaa löytymään.
Kun on omat releensä.
Tuleeko sulakkeilta releelle plussaa.
Ja tosiaan sitten releeltä viikselle menevä plussa...
Ja se viiksi mekanismi itsessään.
Kyllä se sieltä rupeaa löytymään.
-69 rebel wiring diagram
mulla oli ambossa liitin hapettunu ni toinen takavilkku ei skulannu. liitin oli koelaudan alla hyvin piilossa.
mulla on 68 kirja. EN OSAA pistää kaaviosta tänne kuvaa,,,,,,,,,,,,,,,,
mulla on 68 kirja. EN OSAA pistää kaaviosta tänne kuvaa,,,,,,,,,,,,,,,,