Taisi tämä yksilö olla Viitapohjassa Siltasavontiellä joitakin vuosia sitten. Kaverin vinkistä sain tiedon ja kävin kuikuilemassa. Omistaja nuori mies jäi funtsaamaan ostotarjoustani, mutta asia ei edennyt.
Tietääkseni takavetoista ei saa muuttaa nelivetoiseksi.
Onko näin?
Jos malli sarjaan tehdas tekoisena on, niin saa muuttaa.
Ja mallisarjan ulkopuolella erikois luvilla, nykyään kun lakipykälät on muuttunut.
Taisi tämä yksilö olla Viitapohjassa Siltasavontiellä joitakin vuosia sitten. Kaverin vinkistä sain tiedon ja kävin kuikuilemassa. Omistaja nuori mies jäi funtsaamaan ostotarjoustani, mutta asia ei edennyt.
Tietääkseni takavetoista ei saa muuttaa nelivetoiseksi.
Onko näin?
Kuulemma jossain Tampereen seudulla on vaikuttanut.
Varmaan autoverotukseen liittyvä toi ettei voisi muuttaa nelikoksi, tässä ei sitäkään ongelmaa kun on on pakettiautona ollut joka tapauksessa verovapaa
Niin tai tarkemmin ajatellen verotushan on estänyt vaan muutoksen nelikosta kaksvedoksi eikä toisinpäin
Ja eikös tuokin ole melko helppo muuttaa nelivedoksi.
On helppo, näyttäis olevan samalla korollakin jo nelikkojen kanssa. Sellasia suunnitelmia ei kuitenkaan ole, ostin ihan tahallaan takavedon. Sen takia tässä vähän huolissaan ollaankin mielenterveydestä ;D
Mitäpä sitä siistiä ja alkuperäistä autoa pilkkomaan. Varsinkaan jos tuo käytettävissä oleva aika on tiukilla. ::)
Toisaalta ...
Nelivedon tekniikka on helposti ja edullisestii saatavilla. Nelikolla auto jalostuisi hieman ja jäävälle RWD voimalinjalle saattaisi löytyä mielenkiintoista käyttöä. ;)
Ei noita orkkis takavetoja liikaa ole. Tosin ratakärpäsen puraisema mies väsää tästä sellaisen rata-replican. 8-)
Kyllä se scca-kilpuri vähintäänkin jonkinlaisena inspiraationa tulee toimimaan tässä projektissa :) eli lähemmäs tonttia tiputetaan ja alustaa jäykistetään. Vaikka kieltämättä toi korkea aika mukava onkin ajella, niin tyyli ennen käytännöllisyyttä 8-)