Tunnistuskilpailu
Tunnistuskilpailu
En ossoo sannoo onko adapteria, laatikko tulee suoraan kaaveliin kiinni, eli ei :-?
Miten tuon spacerin saa pois... tuntui olevan suheellisen kovin kiinni :-? :o :-?
Vai onko helpompi metsästää tuohon sopiva vetolevy??
Miten tuon spacerin saa pois... tuntui olevan suheellisen kovin kiinni :-? :o :-?
Vai onko helpompi metsästää tuohon sopiva vetolevy??
Tunnistuskilpailu
Tossa ylimmässä kuvassa näyttäis olevan adapteri koneessa kiinni, vai näänkö väärin. Onko kuvaa laatikosta?
Tunnistuskilpailu
Konheesta on, onko adapteri sama kuin kaaveli...? Eli se kehä missä startti on kiinni
Tunnistuskilpailu
Minä en tiefä miten nimikkeet virallisemmin menee.
Kaavelihan on minun ymmärtääkseni kytkinkoppa/turbiinikotelo.
Ja kaaveli yleensä pultataan suoraan lohkoon.
Tuossa kuvassa näyttäisi, että lohkossa olisi irtopalikka, "adapteri", jolla kaavelin jako saadaan muutetuksi. Eli juurikin tuo osa, jossa startin kiinnike.
Toki työkone moottoreissa on yleistäkin, että lohkon perään pultataan vauhtipyöräkotelo, joka vaihtamalla saadaan moottorin perään sovitettua erilaisilla kiinnityksillä olevia komponentteja.
Kaavelihan on minun ymmärtääkseni kytkinkoppa/turbiinikotelo.
Ja kaaveli yleensä pultataan suoraan lohkoon.
Tuossa kuvassa näyttäisi, että lohkossa olisi irtopalikka, "adapteri", jolla kaavelin jako saadaan muutetuksi. Eli juurikin tuo osa, jossa startin kiinnike.
Toki työkone moottoreissa on yleistäkin, että lohkon perään pultataan vauhtipyöräkotelo, joka vaihtamalla saadaan moottorin perään sovitettua erilaisilla kiinnityksillä olevia komponentteja.
Tunnistuskilpailu
Joo eli varhaisemmat (~65-72) jeepeissä käytetyt th400 oli vanhalla buickin jaolla ja niissä oli toi välipalikka laatikon ja koneen välissä ja spaceri kampuran päässä, ja näköjään vetolevykin eri.
Amc jaolla olevissa (~73-79) laatikko pultataan suoraan koneeseen (no on siinä ohut pelti välissä) ja turbiinikoppa on siis pidempi
Amc jaolla olevissa (~73-79) laatikko pultataan suoraan koneeseen (no on siinä ohut pelti välissä) ja turbiinikoppa on siis pidempi
Tunnistuskilpailu
Eli toisin sanoen täytyy metsästää eri vetolevy. Jos ottaa speicerin pois välista tulee turpiini liian lähelle konetta?
Mahtaako tuo olla sopiva?
[ftp]https://www.summitracing.com/int/parts/add-716138-c/overview/make/jeep[/ftp]
Mahtaako tuo olla sopiva?
[ftp]https://www.summitracing.com/int/parts/add-716138-c/overview/make/jeep[/ftp]
Tunnistuskilpailu
Tuota kuvaa...
https://amccf.com/YaBB_2.6.0/public_html/yabbfiles/Attachments/20170324_165856.jpg
...kun tattelee, niin ei näytä yhtään AMC:ltä, vaan joltakin soviteosalta. Onkohan tässä joku GM:n th400 loota laitettu laipalla kiinni koneeseen. Sen vuoksi on tuo kampuran mokkula asennettu myös...
https://amccf.com/YaBB_2.6.0/public_html/yabbfiles/Attachments/20170324_165856.jpg
...kun tattelee, niin ei näytä yhtään AMC:ltä, vaan joltakin soviteosalta. Onkohan tässä joku GM:n th400 loota laitettu laipalla kiinni koneeseen. Sen vuoksi on tuo kampuran mokkula asennettu myös...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Tunnistuskilpailu
Lues Juha toi mun edellinen viesti, eli on jeepin loota mutta vanhalla buick nailhead jaolla. Mulla on samanlainen jeepsterissä, mutta siinä toi välilaippa muuttaa vanhan buickin jaon uudemmaksi buickin jaoksi. Tollain ne oli 72 ja vanhemmissa jeepeissä, välilaippa vaan erilainen riippuen mikä motti siinä oli kiinni. -73 vasta siirryttiin suoraan amc:n pulttijaolla oleviin kuoriin
Tunnistuskilpailu
Eli toisin sanoen täytyy metsästää eri vetolevy. Jos ottaa speicerin pois välista tulee turpiini liian lähelle konetta?
Mahtaako tuo olla sopiva?
[ftp]https://www.summitracing.com/int/parts/add-716138-c/overview/make/jeep[/ftp]
Tosta on vaikea sanoa sopivuudesta ilman tarkempia mittoja, on ilmeiseti tarkoitettu käytettäväksi aa:n adapterin kanssa chevy loodan kanssa
Tunnistuskilpailu
Oiskohan se sun vanha vetolevy tollanen?
http://www.ebay.com/itm/Auto-Trans-Flexplate-PIONEER-FRA-331-fits-72-73-Jeep-Jeepster-/371763719525?fits=Year%3A1972%7CMake%3AJeep&hash=item568ed82d65:g:ikYAAOSw5cNYluPC&vxp=mtr
Tossa vastaava 304:lle
http://www.ebay.com/itm/Auto-Trans-Flexplate-PIONEER-FRA-122-fits-72-73-Jeep-Jeepster-5-0L-V8-/322287907946?fits=Year%3A1972%7CMake%3AJeep&hash=item4b09db346a:g:Nu8AAOSw9GhYlsPE&vxp=mtr
Painottaan joutuu molemmat 360:lle
Ja näyttäis löytyvän molempia rockiautostakin
http://www.ebay.com/itm/Auto-Trans-Flexplate-PIONEER-FRA-331-fits-72-73-Jeep-Jeepster-/371763719525?fits=Year%3A1972%7CMake%3AJeep&hash=item568ed82d65:g:ikYAAOSw5cNYluPC&vxp=mtr
Tossa vastaava 304:lle
http://www.ebay.com/itm/Auto-Trans-Flexplate-PIONEER-FRA-122-fits-72-73-Jeep-Jeepster-5-0L-V8-/322287907946?fits=Year%3A1972%7CMake%3AJeep&hash=item4b09db346a:g:Nu8AAOSw9GhYlsPE&vxp=mtr
Painottaan joutuu molemmat 360:lle
Ja näyttäis löytyvän molempia rockiautostakin