Verhoilunpesuaine

Juttua kaikesta mahdollisesta säästä elämään ja muuhun ei suoraan harrastukseen liittyvään.
JanneM

Verhoilunpesuaine

Viesti Kirjoittaja JanneM »

Mikä olis hyvä aine penkkien pesuun , mitä ootte käyttänyt?
pekka

Verhoilunpesuaine

Viesti Kirjoittaja pekka »

Ihan ikkunanpesuspray toimii kohtalaisesti, mutta jos saat jostain lainaan verhoilunpesukoneen niin lopputulos on ihan eri planeetalta.
HV

Verhoilunpesuaine

Viesti Kirjoittaja HV »

Samaa mieltä kuin Pekka. Mulla on ihan kohtuuhintainen verhoilunpesu-imuri käytössä ja sillä oikeasti puhdistuu.
NonSenCe

Verhoilunpesuaine

Viesti Kirjoittaja NonSenCe »

Jiffy (kiillon tekemä aine) sitä oon käytellyt vuosia.

pitää vaan olla huolellinen annostelussa. liian vahva liuos, niin haju voipistää nenään kauan. (ainakin herkempiä ja siihen tottumattomia.. itte oon siihen jo tottunut niin ei haittaa)
Jeep-Ukko

Verhoilunpesuaine

Viesti Kirjoittaja Jeep-Ukko »

Verhoilu pesu imurille ääni.

Laitteita on monenlaisia. Ja toimivia saa jo melko edullisesti. Ja kai joku vuokraakin niitä.

Työmaalla on kärcherin tekele.

Tämmönen http://m.motonet.fi/fi/tuote/790023/Karcher-Professional-PUZZI-81-C--Painehuuhtelukone-ammattikayttoon

Lämmin puhdasvesi imurin/pesurin säiliöön.

Suihke pulloon pesuaine seos (monia eri vaihtoehtoja. En tiedä sanoa mikä on oikeasti hyvä. Itse olen käyttänyt ihan työkoneiden liuotin pesuainetta, lähtee pahempikin lika penkeistä ja lattia matoista).

Ensin puhtaalla vedellä kostuttaa pintaa vähän. Suihkii pesu aineen. Pesurilla kostuttaa lisää ja pikku hiljaa alkaa jo imuroimaan samalla. Ja sitten annostelee puhdasta vettä imun sekaan niin kauan, että verhoilusta imettävä vesi on puhdasta. Tarvittaessa suihkii pesuainetta välillä lisää kohteeseen.
Vastaa Viestiin