Classic -64 lämppäri
Classic -64 lämppäri
No niin huomasin jotta eihän tuo auto lämpene sisältä lainkaan ja eipä ihme kun on letkut kytketty suoraan ilman että kiertää sen hanan kautta? Veikkaukseni jotta kenno paskana, mutta tuota mistä se vesi sitten kiertää kun on sinne pelkääjän puolelle kuitenkin niihin putkiin kiinnitettynä? Eikös juuri ne ole kennon putket?? Koittanu tässä etsiä jotain kuvaa kuinka se vesi liikkuu ko autossa muttei ole vastaan tullu.. muuten läppärin moottori puhaltaa erittäin hyvin kylmää, Lahteen kun mentiin jopa hengitys höyrysi ;-)
Classic -64 lämppäri
Juu kennon putket eli jos hana on ohitettu niin sulla on lämmöt täysillä koko ajan. Kenno varmaan tukossa jos ei lämpöö tuu kabiiniin
Classic -64 lämppäri
Hmm voiko ne lämmöt ohjata jotenkin niin ettei tule cabiiniin, kun kuitenkin vesikiertää ja lämpömittari 80 asteen nurkilla koko ajan? Luulis ett jos kenno tukossa ei vesikään kierrä ja kone keittäs? Mutta ei lämmön hönkäystäkään cabiinin suuntaan :'(
Classic -64 lämppäri
syyläri jäähdyttää kyllä koneen vaikka lämppärin kennossa ei kiertäisi mitään, se on siis ihan erillinen kierto
Classic -64 lämppäri
Ota lämppärin letkut irti ja päästä puutarhaletkulla vettä kennon läpi
Classic -64 lämppäri
Joo just mietin jotta sehän selviää kun ottaa kennon alaletkun irti ja laittaa koneen käymään jos vettä tulee on kaikki ok jos ei on kenno tukossa. Veikkaan että tukossa eikä ole ihan hetkeen nesteitä vaihdettu... lisäksi satuin vilkasemaan kojelaudan alle ja voiiiii närhen värkit, että on varsinainen sähkösimo päässy käymään on jos jonkinlaista irto pihaa ja uutta sekä vanhaa :(
Classic -64 lämppäri
No just, lämppärin letku oli tulpattu puutikulla, nakkasin tikun mäkeen, huuhtelin vesiletkulla koko järjestelmän ja lisäsin klygolit niin jopas lämpee, tosin nyt tulee lämpöä kokoajan muttei haittaa. Mietin ett pitänee se hana hankkia niin saa toimimaan kuten pitääkin. Onneksi kenno ei vuotanut vaikka sitä pelkäsin tulppaamisen syyksi :-)