Imusarjat ei muistaakseni käy, voin maanantaina verrata ainakin 258:n kantta (on irrallaan -85:sen kansi, tosin sekin on eri kuin 70-luvun kansi) ja H.O.-koneen imaria, sellaisiakin on irrallaan, Renixin imusarja on myös eri kuin H.O:n, joten kumpaa kantta tarkoitat, 87-90 on Renix ja 91-99 on H.O. ja 00-06 on suorasytytyskansi... Ja 258:n kannet eroaa kanssa ainakin 75-80 on eri jako sarjoille ja venakopalle kuin 81-90.
Aijuu, olihan tuossa tuo -92 H.O.... Tuli vielä mieleen että kansipultitkin saattaa erota, kun 75-80 on paksummat kuin 81-90, jossa muistaakseni on 1/2" pultit ja vanhemmassa siis paksummat....
4,0 head swap 258
4,0 head swap 258
Noiden reikien tukkimiseen on löytynyt 3 konstia: epoksi, hitsaus ja kierretulpat.
Ite olen varannut tuohon yhteen konversioon H.O.-kannen, Offenhauserin imusarjan ja Hookerin peltisatsin 4.0-koneelle.
Ite olen varannut tuohon yhteen konversioon H.O.-kannen, Offenhauserin imusarjan ja Hookerin peltisatsin 4.0-koneelle.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
4,0 head swap 258
Renixin ja HO:n imusarjat erilaisia? Ei kait sentään laipat/kansivalut poikkea?On ne erit, Renixissä korkeammat imukanavat, pulttijako täsmää, mutta jos H.O:hon laittaa Renixin imusarjantiivisteen, tulee imuvuoto korkeamman imukanavan reiän takia! Pakosarjat on näköjään pienillä muutoksilla soveltuvat ristiin....
4,0 head swap 258
Noiden reikien tukkimiseen on löytynyt 3 konstia: epoksi, hitsaus ja kierretulpat.
Ööh, siis mitkä reiät? Ei noissa ole mitään vesikanavia imusarjoihin kannesta, on siellä kannessa reiät, mutta niissä on pakkasproput jo valmiiksi...
4,0 head swap 258
Kannessa nuo reiät.
Ai noi reiät. Eiks kansitiiviste noita tuki?? Mulle vieras tämmöinen swappi, niin pakko ihmetellä näitä...