Tietoa kaivataan AMC Pacer -78 V8-mallista!
Tietoa kaivataan AMC Pacer -78 V8-mallista!
Käsittääkseni korkeampi nokkapelli tuli samalla myös kutosmalleihin, vaikka kasia varten se tehtiin
Tietoa kaivataan AMC Pacer -78 V8-mallista!
Ja vin-koodista sen tietysti tunnistaa parhaiten. 7. merkki kertoo millä moottorilla on tullut tehtaalta. Siitä pitäis löytyä H-kirjain, mikä tarkoittaa 304cid kasia. N olis 360 mutta sitä ei tainnut olla saatavilla Paceriin.
Tietoa kaivataan AMC Pacer -78 V8-mallista!
Aika pitkälti näin mitä on jo kirjoitettu.
Keula muuttuu 1978 riippumatta moottorista ja 304 V8 tuli samaan aikaan moottorivaihtoehdoksi, johtuen ilmeisesti siitä, että Pacer painaa suht paljon ja saastekuutosessa ei riittänyt tarpeeksi voimaa amerikkalaiseen makuun. Samalla käsittääkseni myös hammastangon malli muuttui (ohjausakselin paksuus eri kuin vanhemmissa), kun noissa vanhemmissa oli vuoto-ongelmaa.
304 V8 on käsitykseni mukaan ainoa kasi, millä Paceria on alunperin saanut. Alustassa tai jarruissa ei tietääkseni ole eroja kuutosmalliin verrattuna. VIN-koodista tosiaan erottaa. Mitä olen tutkinut, niin pääasiassa kaikki automaatit on 727:ja ja peränä AMC20.
Keula muuttuu 1978 riippumatta moottorista ja 304 V8 tuli samaan aikaan moottorivaihtoehdoksi, johtuen ilmeisesti siitä, että Pacer painaa suht paljon ja saastekuutosessa ei riittänyt tarpeeksi voimaa amerikkalaiseen makuun. Samalla käsittääkseni myös hammastangon malli muuttui (ohjausakselin paksuus eri kuin vanhemmissa), kun noissa vanhemmissa oli vuoto-ongelmaa.
304 V8 on käsitykseni mukaan ainoa kasi, millä Paceria on alunperin saanut. Alustassa tai jarruissa ei tietääkseni ole eroja kuutosmalliin verrattuna. VIN-koodista tosiaan erottaa. Mitä olen tutkinut, niin pääasiassa kaikki automaatit on 727:ja ja peränä AMC20.