Wagoneer 4 vaihteinen manuaaliloota tai osia.
Hakusessa koko laatikko jakoaskeineen tai sitten vaihtoehtoisesti laatikkoon pääakseli ja sen takapään booriin käyvä osa jakolaatikosta.Myös 3-vaihteiset manuaalit huomioidaan jakolaatikon kera.Saa myös tarjota Jeepin kytkinkoppaan sovitettu takapotkuauton manuaalilaatikkoa,jos sellainen jollain nurkissa pyörii.Vaihdekeppi mielellään laatikon kannessa.0400-494143/Tapsa.
Mihin vuosimalliin? ->79 asti Warner T-18 ja 80-> Tremec T-17x (x= 6 tai 7 tai 8, riippuen välityksistä)...
Olikohan tuo vuosimalli -81.Näin muistelisin.
Lootan kyljessä C-2604203.
Kummalla puolella etukardaani? -79 oikealla, 80-> vasemmalla... Onko laatikon kuori rautaa (vanhempi) vai alumiinia (uudempi)?
Toi valunumero ei suoraan kerro mitään...
Mulla on aika paljon yksittäisiä osia manuaalivaihteisiin, tuossa: http://jamant.fi/fi/tuoteryhma/232228-vaihteiston-osat-manuaali , enemmänkin on, kaikki ei oo nettikuapassa, kun en itsekkään osaa ilman mallia sanoa, mihin ne sopii...
Toi valunumero ei suoraan kerro mitään...
Mulla on aika paljon yksittäisiä osia manuaalivaihteisiin, tuossa: http://jamant.fi/fi/tuoteryhma/232228-vaihteiston-osat-manuaali , enemmänkin on, kaikki ei oo nettikuapassa, kun en itsekkään osaa ilman mallia sanoa, mihin ne sopii...
Kuori alumiiniumia.Tässä tapauksessa ei väliä kummalla puolella etukardaani on,koska jalostetaan takavetokäyttöön.
Ei muuten, mutta yritin haarukoida laatikon tyyppiä. Mutta jos on alumiinia, niin Tremec se on. Mistähän siihen löytyy takaveto-pääakseli ja häntä, jos se on Jeepistä, niin eri pääakseli ja ei häntää...
No mulla on tollanen tehty 15 vuotta sitten.Nyt vaan hajos.Laatikko ja häntäosa Wagoneerista.Laatikon "kuorta" pätkä itsetehtyä samoin yksi akseli.Eli kyseessä siis jo olemassa olevan kombinaation korjaus.
Okei, no mitäs osia olisit siihen tarvinnut, nyt kun ehkä tiedetään mikä laatikko on kyseessä?
Tarvitsisin pääakselin ja sen takapäässa olevaan booriin käyvän osan jakolaatikosta.Loput tehdään itse.