Kattoverhoilu
Kattoverhoilu
Onkos kokemuksia mikä maali sopii/pysyy parhaiten americanin kattoverhoilussa? (Valkoinen pitäis saada tulemaa)
Kattoverhoilu
Joskus maalattu Motip-vinyylimaalilla ovipahveja, pysyi ainakin sen vuoden mitä se auto oli käytössä.
Kattoverhoilu
hankein maalia, katotaan kuin käy..
Kattoverhoilu
Korjasin nirhautumia Miranolilla... HT:ssä on ruskea katon värinä.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Kattoverhoilu
Mulla on tullut mustaan kattoverhoiluun semmoinen L- muotoinen palkeenkieli repeämä... :-[
On justiin tyhjän kohdalla, (kaarien jotka pitävät kankaan ryhdissään) välissä.... :(
-Onko ehdotuksia korjaukseen? :-/
Silittää ei voi, ompelemalla ruma.... :-?
Jotain teipin tapaista...
On justiin tyhjän kohdalla, (kaarien jotka pitävät kankaan ryhdissään) välissä.... :(
-Onko ehdotuksia korjaukseen? :-/
Silittää ei voi, ompelemalla ruma.... :-?
Jotain teipin tapaista...
-
Kattoverhoilu
Jos on tarkoitus irroittaa verhoilu, niin yksi keino on ostaa mustaa keinonahkaa ja liimata palanen sellaista perspuolelle kangasliimalla. Sitten siihen saumaan voi vaikka pumpulipuikolla vetää viirun jotain mustaa polymeeriliimaa. Artisti maksaa.
Jos ei ole irroitettavissa helposti, niin sitten ensin nautitaan pari Jägermeisteria ja sen jälkeen teipataan mustalla gorillateipillä haava umpeen. ;D
Jos ei ole irroitettavissa helposti, niin sitten ensin nautitaan pari Jägermeisteria ja sen jälkeen teipataan mustalla gorillateipillä haava umpeen. ;D
Kattoverhoilu
^-Toi viimeisin olisi kai hauskin ja helpoin.... :D
Olisikohan tilalle jotain mustaa kangasteippiä....? :-?
Googlettelin mutten löytänyt.... :-/
Olisikohan tilalle jotain mustaa kangasteippiä....? :-?
Googlettelin mutten löytänyt.... :-/
Kattoverhoilu
Mites se musta eristenauha, jota ennen wanhaan ainakin vedettiin lätkämailan lapaan, eix se ollut kangasta...
Kattoverhoilu
Onko fsj jeeppiin kukaan askarrellut uutta kattoverhoilua?
Minun cherokeessa on pahvi katossa.
Joskus sekin pitäisi uusia...
Minun cherokeessa on pahvi katossa.
Joskus sekin pitäisi uusia...