Hyvin onnistuu asennus. Hieman on ahdasta, mutta menee. Olen laittanut omatekoisilla korvakkeilla ja tehdasmallisilla.
Loota voi olla tf904 tai tf727, mutta omalla kuorella. Sitten voi rakentaa Jeeppin th400 lootasta takavetoisen. Ja tietysti BW-lootat vanhempiin kaseihin. Vetolevy sitten koneen ja lootan mukaan oikea. 304:n ei käy 360:n perään jne jne... Sitten on sovitepaloja th350 ja kasin väliin, kotimaisiakin.
AMC 360 cid
AMC 360 cid
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
AMC 360 cid
Artsihan noita aikoinaan erän teki, en tiedä onko tällä niitä vielä. Jos ei oo, niin periaatteessa voin omastani luopua. (Tosin se on kevyesti modattu alkuperäisestä...)
AMC 360 cid
itekin tässä pohtinu tekniikan vaihtoa ja nyt ois tuollainen 360 moottoria ja 727 laatikko saatavilla. enään uupuu päätös että alkaako vaihtamaan tekniikkaa. on kyse kuitenkin isosta työstä ja eikä sitä ilmaiseksikaan saa tehtyä.
elikkä kysyisinkin että onko tämän kyseisen keskustelun kohde edennyt ja että onko kokemuksia muutakuin mietintä tasolla ?
elikkä kysyisinkin että onko tämän kyseisen keskustelun kohde edennyt ja että onko kokemuksia muutakuin mietintä tasolla ?