Kimppatilauksia?

Tänne voit laittaa oikean merkkisiin autoihin liittyvät muut kysymykset tai kertoa mitä on tullut kohellettua auton kanssa. Myös osto-oppaat ja ensimmäiset tervehdys viestit tänne.
juhap

Kimppatilauksia?

Viesti Kirjoittaja juhap »

Kerkeekös aarteet Hyvinkään kekkereihin mennessä?
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Beluski

Kimppatilauksia?

Viesti Kirjoittaja Beluski »

Jaa-a,kun tietäis...siinä ja tässä.2.10 tavarat saapuivat texasiin ja jos tuulet on suotuisat ni 1,5kk kestää rahdit.toveri purkupaikalta kertoi että tavarakontteja texasista on tulossa tällä ja ensviikolla mutta mitä niissä on ni mysteeri tässä vaihessa.yleensä huolintayhtiö pyytää kuitteja kun hoohetki on lähellä.viimeaikoina on menny vähän arvailuks kun toi seuranta on mitä on.onneks on toveri jolta voi kysyä...helpottais kyllä kaikkien elämää kun saisivat seurannan kuntoon mutta ei.
KK

Kimppatilauksia?

Viesti Kirjoittaja KK »

Mä maksoin Jamantille oman tilaukseni ja nyt on uudet liikkuvat Javen koneeseen hallussa, vajaat neljä viikkoa kesti. Alapään laakerit ja öljypumpun putken ja sihdin sain heti. Just tsekkasin lastin ja ainakin numeroitten perusteella kaikki on ok. Kiitti vaan Jarille!

Vielä kun löytyis se talli-into jostain...
JAMANT
Viesti:

Kimppatilauksia?

Viesti Kirjoittaja JAMANT »

Mä maksoin Jamantille oman tilaukseni ja nyt on uudet liikkuvat Javen koneeseen hallussa, vajaat neljä viikkoa kesti. Alapään laakerit ja öljypumpun putken ja sihdin sain heti. Just tsekkasin lastin ja ainakin numeroitten perusteella kaikki on ok. Kiitti vaan Jarille!

Ole hyvä, talli-into on varastosta loppu ;) ;)
Beluski

Kimppatilauksia?

Jooh...noi tuli varmaan jollain Baylinerilla..vähän kehnolta näyttää että kerkeisivät kokoukseen.kontteja on tulossa mutta ovat täynnä numero 8:n sähkösianpäitä näin mystisesti sanottuna.Finnussilta ei nyt tietoa heru ja ESS:ää kyllästyttää kyselyt.saan kyllä tiedon kun tavarakontteja rantautuu,puuh..oottavan aika on pitkä.
tl

Kimppatilauksia?

Viesti Kirjoittaja tl »

Mullakin yks vähän isompi käikäle ollut terminaalissa 1.elokuuta eikä oo viä näkyny suomen kamaralla:(
Beluski

Kimppatilauksia?

oliko tl texasiin vai mihin tilattu tuote?
tl

Kimppatilauksia?

Viesti Kirjoittaja tl »

Juu texasiin, yks pienempi nikale kyllä tuli just vaikka oli tullut pari viikkoo myöhemmin terminaaliin. Kauan kesti sekin, mutta oli varmaan pienempänä pakettina mahtunut helpommin kyytiin
Beluski

Kimppatilauksia?

sama juttu oli mulla viimeksi.no yhtään pakettia ei ole jäänyt tulemati mitä minun 10v kokemuksella olen ostellut,ostatellut.aina on tulleet,ennemmin tai myöhemmin.otetaan iisisti.

asiasta sivuten olis purkupaikalla Natikka jouten.

https://huutokaupat.com/1597065
juhap

Kimppatilauksia?

Viesti Kirjoittaja juhap »

Erikoiset puoliovet...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Vastaa Viestiin