Kimppatilauksia?
Kimppatilauksia?
Ymmärtääkseni kaikki herrat ovat materiaalinsa saaneet.parilta suoritusta vielä odotellaan kulunkeista..minusta homma meni ihan ok enkä kokenu hirveästi rasittuneeni moisesta,olen valmis tekemään uudestaankin jos tarpeet sitä vaativat.
Kimppatilauksia?
Tarvis pari pikku osaa apd lta,vaikka ihan suorinta reittiä suomeen.onko kukaan tilaas lähiaikoina?
Kimppatilauksia?
Mr.Pihkasen kanssa tuumattiiin tilata muutamat osat APD:ltä muuta kiitos covid-19 ei onnistu.eivät suostu lähettämään ulkomaiselle ostajalle.Eivätkä edes USA:n osoitteeseen.olen vähän pöyristynyt,ei sillä että porukalla tilattiin tuhansilla tavaraa mutta ei tällä hetkellä edes konttirahtina onnistu.kuitenkin rockauto ja summit työntää tavaraa pohjolaankin,lentorahtina.notta tiedoksi tämä.
Kimppatilauksia?
Mortonki.nyt kun on vaihde osittain taas silmässä tarvis pari pikkuosaa jenkeistä.apd lähettää upsilla suomeen,viimeksi otettiin juhan kaa galvinsilta.kiinnostuneita?
Kimppatilauksia?
Onko tilaus jo mennyt?
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Kimppatilauksia?
Vkl aattelin tilata.pistä juha YV:tä.
Kimppatilauksia?
Minullakin voisi olla tarpeita, pitää yrittää ehtiä kartoittamaan. 8-)
Kimppatilauksia?
Ajattelin tilata tarpeet suoraan suomeen,nippeleitä lähinnä.pari innostunutta herraa on mukana.
Kimppatilauksia?
Laitoin herroille viestiä mut laitan nyt tännekkin...APD lähettää suomeen vaan ups lla ja rahti on melkein yhtä paljon kun osat.sama määrä kamaa tilattin galvinsilta ja rahti oli kymmeniä taaloja,ainakin 3kertaa halvempi.kaivelkaa Galvinsin sivuilta ne tuotenumerot ja laittakaa mulle ni kokeillaa.en mitenkää pysty ettiin joka osaa heidän sivuiltaan,tai kääntää APD n numerot heille sopiviksi.tack.