Jäsentiedote kevät 2020
Jäsentiedote kevät 2020
Uusin jäsentiedote ja maksulaput postitettu. Mikäli ei jostain syystä tule perille, laita viestiä allekirjoittaneelle niin selvitetään. Ainakin pari sähköpostia tuli bumerangina.
Terveisin,
Teemu Levonmaa
AMCCF Sihteeri
Terveisin,
Teemu Levonmaa
AMCCF Sihteeri
Jäsentiedote kevät 2020
Tänne tuli alennettu jäsenmaksu, maksoin sen äsken... :)
Aiemmin (22.1) olin maksanut FHRA:n jäsenmaksun... 8-)
Aiemmin (22.1) olin maksanut FHRA:n jäsenmaksun... 8-)
Jäsentiedote kevät 2020
Onko mulle postitettu vai sähköpostilla tää?? Sähköpostista en löydä ja yhtään en muista mitä tammi/helmikuussa on ehkä tullut tai ollut tulematta... Nyt näyttää siltä että ei ole maksettu! Jos sähköpostiin sais maksuohjetta, niin hoidetaan asap....
Jäsentiedote kevät 2020
Onko mulle postitettu vai sähköpostilla tää?? Sähköpostista en löydä ja yhtään en muista mitä tammi/helmikuussa on ehkä tullut tai ollut tulematta... Nyt näyttää siltä että ei ole maksettu! Jos sähköpostiin sais maksuohjetta, niin hoidetaan asap....
Olet paperipostituslistalla, joten perinteinen kirje olisi pitänyt tulla. Laitoin nyt sähköpostilla tulemaan
Jäsentiedote kevät 2020
Olet paperipostituslistalla, joten perinteinen kirje olisi pitänyt tulla. Laitoin nyt sähköpostilla tulemaan
Jep, tuli ja tutkitaan löytyykö sittenkin maksettuna...
Jäsentiedote kevät 2020
No ei ollu maksettu, huomenna maksetaan...
Jäsentiedote kevät 2020
Nyt olis maksettu...
Jäsentiedote kevät 2020
Aika paksu eepos tuli ja jäsenkortti ja tarra.... Jiihaa... Kiitos!!
Jäsentiedote kevät 2020
Tuli myös maksettua vähän myöhässä.