Kerhon instagram
-
Kerhon instagram
Kerhon löytää nyt myös instagramista nimellä @amcclubfinland.
Allekirjoittanut lisäilee sinne kuvia kalustosta (ei prokkiksia tai kuvia missä esiintyy ihmisiä) mahdollisuuksien mukaan, tapahtumista ja kruisingeista yms. Pyydän myös lähettämään kuvia omista autoista mikäli niitä halutaan lisättävän sivulle, vaikka whatsapissa numeroon 0445195675 :)
Sivua seuraa maailmanlaajuisesti jo viitisenkymmentä AMC harrastajaa / muuten vaan kiinnostunutta, lisää tulee kokoajan :)
T: ile
Allekirjoittanut lisäilee sinne kuvia kalustosta (ei prokkiksia tai kuvia missä esiintyy ihmisiä) mahdollisuuksien mukaan, tapahtumista ja kruisingeista yms. Pyydän myös lähettämään kuvia omista autoista mikäli niitä halutaan lisättävän sivulle, vaikka whatsapissa numeroon 0445195675 :)
Sivua seuraa maailmanlaajuisesti jo viitisenkymmentä AMC harrastajaa / muuten vaan kiinnostunutta, lisää tulee kokoajan :)
T: ile
Kerhon instagram
Hienoa toimintaa Ile!
Kerhon instagram
Ei kiitos, ei naamakirjaa, ei twitteriä, ei ingastrammia käyn tällä foorumilla niin kauan kuin näivettyy pois.... :-[
-Sitten häippäsen minäkin pois.... :-/
-Sitten häippäsen minäkin pois.... :-/
Kerhon instagram
Ei foorumia olla tappamassa vaikka kirjoittelu huippuvuosista onkin vähentynyt ja toiminta laajentunut muuallekin.
Kun uusi foorumisofta saadaan kuntoon ja sen myötä mobiililaitteisiin tuki, niin eiköhän se kirjoittaminenkin taas vilkastu kun kuitenkin hyvin suuri osa liikenteestä täällä tapahtuu puhelimilla.
Kun uusi foorumisofta saadaan kuntoon ja sen myötä mobiililaitteisiin tuki, niin eiköhän se kirjoittaminenkin taas vilkastu kun kuitenkin hyvin suuri osa liikenteestä täällä tapahtuu puhelimilla.
-
Kerhon instagram
Instagram-sivun tarkoitus onkin lähinnä näkyvyyden lisääminen.
Kerhon instagram
Instagram-sivun tarkoitus onkin lähinnä näkyvyyden lisääminen.
Juu se on juuri sen idea kääntää porukkaa tänne. Siellähän on linkki sivulle.
Kerhon instagram
Komiaa et Ile otti homman haltuun! Mua voi sit syyttää niistä wanhemmista kuvista mitkä tulee näkyviin kuukausien aikana.... ;D
Foorumi tosiaan ei ole katoamassa, päivitellään vielä toivottavasti ennen kesää. Helpottuu tää mobiilikäyttö huomattavasti.
Foorumi tosiaan ei ole katoamassa, päivitellään vielä toivottavasti ennen kesää. Helpottuu tää mobiilikäyttö huomattavasti.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Kerhon instagram
Hienoa, että luotu oma Insta-tili! Eihän se foorumia korvaa, mutta kiva katsella autojen kuvia 8-)
Itse olen vähän laiska käyttämään foorumia, hyvä että saa edes oman projekti tarinansa jotenkin päivitettyä.. Välillä harmittaa, että ei ehdi enempää panostamaan.. :(
Itse olen vähän laiska käyttämään foorumia, hyvä että saa edes oman projekti tarinansa jotenkin päivitettyä.. Välillä harmittaa, että ei ehdi enempää panostamaan.. :(