Kerho 20v. historia.

Juttua kaikesta mahdollisesta säästä elämään ja muuhun ei suoraan harrastukseen liittyvään.
guru

Kerho 20v. historia.

Viesti Kirjoittaja guru »

kk ,hepen ja makkosen? piilit

silu mä ymmärrän sua oli se niin outo akka

mä voisin jotain kirjotella mutta ei niistä sais mitään selvää

hauskaa kumminkin on ollu alkuaikoina vielä melko selvin päin hik
KK

Kerho 20v. historia.

Viesti Kirjoittaja KK »

Siinähän se komia kolmikko.
rane

Kerho 20v. historia.

Viesti Kirjoittaja rane »

Täältä takarivistä onnittelut 20v kerholle...! :D

Liityin kun ostin Jeepin, tosin olen jäsenenä monissa autokerhoissa (ja MP-kerhoissa) etten muistakkaan ja pulmana on olenko maksanut jäsenmaksut.... :-/
hentpe

Kerho 20v. historia.

Viesti Kirjoittaja hentpe »

En edes muista missä ekan kerran A-V:n kanssa tavattiin. Varmaan jotain osia haettu puolin ja toisin. Mut sen muistan, kun A-V mulle soitti tän kerhon perustamisesta. Oltiin emännän kanssa jossain asuntomessuilla. A-V selitti suu vaahdossa, et KK oli jo lupautunut lähtemään mukaan ja lähde sä kanssa, niin saadaan homma käyntiin. Ei siinä auttanut kun lähteä mukaan.

Ensimmäiset kosketukset muihin AMC-harrastajiin tais kuitenkin olla Kulmalan Aki ja Riikosen Pasi. Akin sen aikasta Javelinia ihmettelin jossain Turun tapaamisessa. Olin silloin tuore Americanin omistaja. Riikoseen tutustuin hänen sen aikaisen eukkonsa veljen kautta. Kaverilla oli Buicki siihen aikaan. Olivat sitten Riikosen kanssa jossain vaiheessa sillä avo lassilla näissä nurkissa ja sitä ihmettelin et eipä oo ennen vastaan tullut. Riikosen kanssa oltiin tekemisissä sit myös toista kautta kun se ajeli duunin puolesta Transitilla ja oli meidän asiakkaana.
Jeep-Ukko

Kerho 20v. historia.

Viesti Kirjoittaja Jeep-Ukko »

2002 vuonna, 18 vuotiaana kloppina, kun ajokortti tuli saatua, FSJeepit alkoi pikku hiljaa saapua omiin auto kokoelmiini ja silloin tuli enempi pyörittyä Offipalsta.comilla.

Joskus tuli AMCCF-foorumillekin eksyttyä.

Muistin varaisesti joskus 2006 tietämillä hommasin tuon mustan -66 Ambassadorin.

Foorumille olen nimimerkin luonut helmikuu 2007.

Kyllähän sitä kerhon aktiiveihin tuli jo heti vähän tutustuttua, varaosia hommaten, esim. Hyvinkäälllä Ramin tallilla tuli käytyä.

Olisko ehkä 2008 tai 2009?

Makkonen, Pekka, Hentpe, (ketähän muita oli läsnä?)

Olivat Makkosen autotallissa kerhon näyttely pöytää hieromassa. Kävin hakemassa Pekalla myynnissä olleet Jeepin vanteet. Makkostakaan en aikasemmin tuntenut.

Jossain vaiheessa tuli sitten kerhoonkin liityttyä, vaikka kovin aktiivisesti ei ole tullut toiminnassa mukana oltua, mutta Tampereen näyttelyssä useampinakin vuosina tullut piipahdettua.

Monta uutta tuttua on tullut AMCCF kerhon/foorumin kautta.
Vastaa Viestiin