American

Kerhon merkkien (AMC / Rambler / Nash / Hudson / Jeep) autojen osto-ilmoituksia. Varaosat erikseen.
pekka

American

Viesti Kirjoittaja pekka »

Tommonen hakusessa, kaikki korimallit kelpaa. Mieluiten 64-65, mutta 66-69 harkitaan myös.

Hakusessa suoraan ajoon kelpaava yksilö, eli toimiva ja leimassa oleva.

Jos haluaa, niin osamaksuna saa ton mun XJ Jeepin, mutta ei sitä pakko ole ottaa. Myös Grandista luopumista samassa tarkoituksessa voidaan harkita.

KK

American

Viesti Kirjoittaja KK »

Vanha suola se jaksaa janottaa...
rebel70

American

Viesti Kirjoittaja rebel70 »

Mutta hyvä suola. Saisipa oman takaisin...
😁
KK

American

Viesti Kirjoittaja KK »

Niinpä, sen 65:n kax ovisen, jossa jo oli 232 ja automaatti, eikä hiukkaakaan ruostetta, oivoi.
KKOSKINEN

American

Viesti Kirjoittaja KKOSKINEN »

Mä muistan tuon, sun pihassa kun sulateltiin maahan jäätynyttä taka-akselia maasta. Aika täydellinen paketti.
pekka

American

Niinpä, sen 65:n kax ovisen, jossa jo oli 232 ja automaatti, eikä hiukkaakaan ruostetta, oivoi.

Tää ois hyvä yksilö jos ois tyrkyllä. Kerran oon tän katsastanut ja ei kyllä voinut moittia kyytiä.
KK

American

Viesti Kirjoittaja KK »

Ai helkkari, se on vielä hengissä, olispa kiva nähdä livenä ja vähän haikeena pillittää, omistajakin vois heltyä.
Eikku89

American

Viesti Kirjoittaja Eikku89 »

Hei. Mun tuo - 66 vuosimallin saattaisi olla myynnissä. Kahden vuoden leimalla ja ajossa. No näpertelyä kyllä löytyy.

Nyt kun tuli ostettua tuo - 67 vuosimallia oleva aihio ja tekisi mieli sijottaa siihen vähän enemmän tekniikkaan ja muutenkin laittaa siitä seuraava ajoauto.
pekka

American

Kerros lisää ja hiukan ajatusta hinnasta yms vaikka yyveellä.
Rauno

American

Viesti Kirjoittaja Rauno »

Nyt olis 65 museokilpinen tarjolla lahessa. Kone on 196 ja manuaali. Kaasutin on sekasin ku seinäkello mutta liikkuu jotenkuten, tyhjäkäynti on tasainen. Uutta on laitettu iskarit joka nurkkaan, uudet oventiivisteet mukaan ja ikkunasweeperit löytyy, tulivat jenkeistä, en ole kerennyt laittaa paikoilleen. Motivaatio on täysin loppunut :-[ . Vaihto vain rahaan 7600€
Vastaa Viestiin