Ramblerin lattiasta kuva?
Siis onko jollakin jossain (netissä tms) hyviä kuvia 68/69 Americanin pohjasta? Nimen omaan alhaalta päin otettuja kuvia. Sisätilojen kuvia löytyi kivasti "projekti" osiosta.
Entä onko ohjeita /tai havainnollistavia kuvia miten tuulilasin saisi irti rikkomatta tiivistettä?
Entä onko ohjeita /tai havainnollistavia kuvia miten tuulilasin saisi irti rikkomatta tiivistettä?
-
se on muistaaksee liimalasi, eli sen päällä oleva tiiviste on periaatteessa vaan lista...
korjatkaa jos olen väärässä.
korjatkaa jos olen väärässä.
Eiköhän se ihan kumitiivisteellä ole.
Lasi lähtee kätevästi vaikka näin:
Vanhaa mattoa konepellille, sisälle istumaan jalat keskeltä sopivasti harallaan lasia vasten ja ei kun polkaisee sen pihalle.
Jos se tiiviste on jo ihan hapero, niin hajoaa se millä konstilla hyvänsä.
Näin minä ainakin nuo olen poistanut, paitsi jos siis kyseessä ei olekaan lasin vaihto, sitten sen kanssa saa askarrella kauemmin.
Vanhaa mattoa konepellille, sisälle istumaan jalat keskeltä sopivasti harallaan lasia vasten ja ei kun polkaisee sen pihalle.
Jos se tiiviste on jo ihan hapero, niin hajoaa se millä konstilla hyvänsä.
Näin minä ainakin nuo olen poistanut, paitsi jos siis kyseessä ei olekaan lasin vaihto, sitten sen kanssa saa askarrella kauemmin.
Lähtee ehjänä em. tyylillä, kun hiukan avittaa tiivistettä. Meisselit nurkkaan, ettei lasi halkea. Se tiivisteen lista irtoaa tiivisteestä vasta irtonaisena, ei ennen!
Eli eikö kellään ole pohjasta päin otettuja projektikuvia Americanista?
Nyt kun tuo ensimmäinen on saatu raahattua vihdoinkin kotikaupunkiin alkavat neuvot pian olla tarpeellisia :)
Siis ainakin: Rungonpätkät jalkatilan kohdilta näyttävät olevan entiset.. Eli niistä kaipaisin kuvia & mittoja millaiset niiden kuuluisi olla.
Tietenkin jos jollakin on halvalla myydä ehjät versiot niin nekin kiinnostavat. (kuin myös 68/69malliin sopiva tuulilasin alalista kuskinpuolelle, ja apukuskin etulokari.. nämä siis eniten kiusaavat silmää tällä hetkellä.. muut ongelmat ovat vasta tulossa tulevaisuudessa)
Nyt kun tuo ensimmäinen on saatu raahattua vihdoinkin kotikaupunkiin alkavat neuvot pian olla tarpeellisia :)
Siis ainakin: Rungonpätkät jalkatilan kohdilta näyttävät olevan entiset.. Eli niistä kaipaisin kuvia & mittoja millaiset niiden kuuluisi olla.
Tietenkin jos jollakin on halvalla myydä ehjät versiot niin nekin kiinnostavat. (kuin myös 68/69malliin sopiva tuulilasin alalista kuskinpuolelle, ja apukuskin etulokari.. nämä siis eniten kiusaavat silmää tällä hetkellä.. muut ongelmat ovat vasta tulossa tulevaisuudessa)
Voin mie kuvia ottaa auton pohjasta, mutta ei siellä lattiatilat ole ainakaan originellit kun ite ne sinne väänsin omasta päästä :) Haluat siis kuvat ns. runkopalkeista ja niistä joitain mittoja?
jep. kiitos, kyllä niistä omatekoisistakin on apua.. (luultavasti sellaiset tuohonkin tulee..)
Kanttasitko ihan pellistä (3mm?) vai sovelsitko u-palkista?
*miten tuon chevyn kasin kiinnitys on omassasi tehty? muokattu 6:n palkkiin sopivat kiinnikkeet vai muokattu v8 rambler/jonkun muun palkkia chevylle? kuvia siitä? tosin ei kiire sen kanssa.. tämän kesän/vuoden tavoite on että saisi sen edes jotenkin liikkumaan/kilpiin tuolla 6uutosella..*
Kanttasitko ihan pellistä (3mm?) vai sovelsitko u-palkista?
*miten tuon chevyn kasin kiinnitys on omassasi tehty? muokattu 6:n palkkiin sopivat kiinnikkeet vai muokattu v8 rambler/jonkun muun palkkia chevylle? kuvia siitä? tosin ei kiire sen kanssa.. tämän kesän/vuoden tavoite on että saisi sen edes jotenkin liikkumaan/kilpiin tuolla 6uutosella..*
Tuo paksumpi tavara on siis mulla vielä ihan originelliä. Tarkoitin jalkatiloilla niitä missä ne jalat yleensä sijaitsee ajon aikana :)
Tähän on tehty itse kiinnikkeet moottorille. Palkista en osaa sanoa.
Tähän on tehty itse kiinnikkeet moottorille. Palkista en osaa sanoa.
Hei mites ois tämmönen? Löytyy varmaan kaikki tarvittavat mitat ja hinta ei päätä pakota! Buy it now 4.5 dollaria.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1964-1965-RAMBLER-AMERICAN-FRAME-DIMENSION-CHART_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6762QQihZ012QQitemZ220105532542QQrdZ1
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1964-1965-RAMBLER-AMERICAN-FRAME-DIMENSION-CHART_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ6762QQihZ012QQitemZ220105532542QQrdZ1