Alkuperäisen kaasuttimen koko?

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
vezku
Viestit: 7
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 4:15 pm

Alkuperäisen kaasuttimen koko?

Viesti Kirjoittaja vezku »

eli täytyneekin alkaa vakavasti harkitsemaan tuota imaria kun 4 kurkkusia kaasareita on helpompi löytää kuin 1- tai 2kurkkusia.
juhap
Viestit: 6797
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

Alkuperäisen kaasuttimen koko?

Viesti Kirjoittaja juhap »

Toivottavasti toimii mullakin. Olen aikonut laittaa 258:n päälle 4.0:n kannen ja sitten Offenhauserin kaverina se ruisku tai 4-kurkkuinen... Ei kai se kulkupuoli siitä ainakaan heikkene verrattuna 196- koneeseen... Pensan kulutus saattaa kasvaa... :D
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
CULMALA
Viestit: 239
Liittynyt: La Maalis 27, 2004 6:15 am

Alkuperäisen kaasuttimen koko?

Viesti Kirjoittaja CULMALA »

mitenkäs pelittäis ei yhtään viritetyssä 232:ssa esimerkiksi tämä imusarja -> http://store.summitracing.com/partdetail.asp?part=OFY%2D5999DP&autoview=sku



ja vaikka 390cfm kaasari?



Tuo on näemmä samantyyppinen kuin mulla hyllyssä, eli ei saa ohjaustehostimen pumppua kiinni. Vaihdan kernaasti omani sellaiseen missä on kiinnityspaikat valmiina
vezku
Viestit: 7
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 4:15 pm

Alkuperäisen kaasuttimen koko?

Viesti Kirjoittaja vezku »

Tuo on näemmä samantyyppinen kuin mulla hyllyssä, eli ei saa ohjaustehostimen pumppua kiinni. Vaihdan kernaasti omani sellaiseen missä on kiinnityspaikat valmiina



jos et tarvii myy se mulle kun ei omassa pelissä oo ohjaustehostajaa eikä tuu.
Avatar
pekka
Viestit: 4938
Liittynyt: To Tammi 23, 2003 6:59 pm
Paikkakunta: Parainen

Alkuperäisen kaasuttimen koko?

Viesti Kirjoittaja pekka »

Katsos vaan, sit se ei oo samanlainen ku mulla oli, saman valmistajan kuitenkin.
CULMALA
Viestit: 239
Liittynyt: La Maalis 27, 2004 6:15 am

Alkuperäisen kaasuttimen koko?

Viesti Kirjoittaja CULMALA »

Täytyykös mun sitten ostaa uusi vai :-?
vezku
Viestit: 7
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 4:15 pm

Alkuperäisen kaasuttimen koko?

Viesti Kirjoittaja vezku »

totta mooses ;D
CULMALA
Viestit: 239
Liittynyt: La Maalis 27, 2004 6:15 am

Alkuperäisen kaasuttimen koko?

Viesti Kirjoittaja CULMALA »

no huh, huh...
vezku
Viestit: 7
Liittynyt: Su Joulu 17, 2006 4:15 pm

Alkuperäisen kaasuttimen koko?

Viesti Kirjoittaja vezku »

ihan varmasti kyllä joku hitsari joka hommansa osaa niin saa väkästettyä siihen ne kannakkeet näin ainakin sano naapuritallin alumiinihitsaaja
guru
Viestit: 968
Liittynyt: Pe Huhti 11, 2003 11:59 am

Alkuperäisen kaasuttimen koko?

Viesti Kirjoittaja guru »

jaa että 200cfm on alkuperänen hmmm kunnon twin-h power henkeen niitä kaks



pitäs kehittää tohon 232 pannuun ruokinta



hande meinas saada infraktin kun tuli puhetta 4 reikäsestä

(tää jätkähän on just se jota viritys asioissa kuuntelen)



kaveri uhkas tehä imarin kun keksis pudjetissa olevan setin



nelireikä ei siis käy koska kukaan ei osaa mitottaa sitä



2x2reikästä=kallis 2x1 riittääkö? 3x1 hinta megatöötti (ei helv..)



jos liikaa rahaa ois niin ramit



jos jollekin epäselvää niin uudet tai vähän ajetut hilut hakusessa



kun nykyään ei enää oo kaasareita paitsi ladassa ja maksaa alle 100e mutta ei

hehe kaveri ei oikeen ymmärtäny kun ehdotin 3x jikov patteria



vanin tbi ei myöskään innosta



ois kaks talbotin weeperiä (kiintee kakskurkkunen) vanhojahan nää on

mutta kurkun halkasia on samankokonen ku wcd ssä eli periaatteessa tommonen kävis jos siihen saa tarpeeks isot suuttimet?



millään haluis sitä helvetinkonetta sen pannun kylkeen mutta vaihtoehdot on väähän vähissä


Vastaa Viestiin