Tuli hommattua 1964 classic mistä puuttuu kone ja laatikko, alunperin automaatilla että mielellään sellainen saisi olla mutta manuaalikin kelpaa jos joku kertoo mitä kaikkea tarvin siihen että saat vaihteet vaihtumaan, käsivaihteisen ohjausakselin vai pystyykö siihen rakentamaan lattiakepin.
Eli ostetaan kutoskone ja laatikko. Tai voi v8:kin tarjota mutta sitten tarvitsen myös taka-akselin?
Kutonen ja laatikko
Kutonen ja laatikko
Manuskalle saa kohtuu helpolla laitettua lattiakepin.
Jos hanuri on amc15, niin kasin kanssa alkaa ahdistaa, jos on isolla perällä niin se kestää paremmin pahoinpitelyä.
Jos hanuri on amc15, niin kasin kanssa alkaa ahdistaa, jos on isolla perällä niin se kestää paremmin pahoinpitelyä.
Kutonen ja laatikko
Manuskalle saa kohtuu helpolla laitettua lattiakepin.
Jos hanuri on amc15, niin kasin kanssa alkaa ahdistaa, jos on isolla perällä niin se kestää paremmin pahoinpitelyä.
Mikä vaihdekeppi siihen laitetaan? Joku yleismallin? Classicissa on se putkikardaani vai mikä lie niin sen takia menis varmaan kaikki uusiks jos v8 sinne rupeis laittamaan. Ellei sitten ramblerin omaa kasia ja laatikkoa löytyis mikä sopis olemassa olevaan kardaaniin mutta niitä ei taida paljon olla tarjolla.
Kutonen ja laatikko
Mulla oli yhdessä viritelmässä ilmeisesti Fordiumia vaihdekeppisysteemi. Omista rattivaihdetangoista tein siirtovivut. Ja toimiihan noissa tietty joku Hurst 3-vaihteisen keppi.
Saa tuon putkistokardaanin ja tavallisen lootankin yhteen. Ei ihan helposti... Taitaa Jeep-ukon projekteissa olla Classic moparin osilla kasattu kiinni Ramikan putkijuttuun.
Saa tuon putkistokardaanin ja tavallisen lootankin yhteen. Ei ihan helposti... Taitaa Jeep-ukon projekteissa olla Classic moparin osilla kasattu kiinni Ramikan putkijuttuun.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Kutonen ja laatikko
https://hosting.photobucket.com/albums/jj598/Jeep-Ukko/Rambler%20Classic%20-64/IMG_0488_zps4bc3d306.jpg?width=450&height=278&crop=fill
-64 Classicissa, Moparin 904 automaatin hännän päähän istutettu Rämpylän laatikosta tuo putkikardaanin kiinnitys.
Tämä ei ollut minun tekemä, vaan autossa valmiina, kun ostin sen.
Nykyäänhän tuokin auto on lehtijousilla ja perinteidsellä avokardaanilla.
Mulla kun on noita putkikardaanillisia autoja muitakin, niin tuossa on varastossa yksi 727, nelivetolaatikko, jota olen vähän tuumaillut, että istuttaisi jakolaatikon tilalle putkikardaanin kiinni.
Mutta, toisaalta, kun on hommattuna myös Rebelin osia, jos tekisin Rebelin tukivarsiston kiinnitykset koriin ja taas avokardaani.
Vaihtoehtoja on monia, yhtä monta kuin on toteuttajaa.
-64 Classicissa, Moparin 904 automaatin hännän päähän istutettu Rämpylän laatikosta tuo putkikardaanin kiinnitys.
Tämä ei ollut minun tekemä, vaan autossa valmiina, kun ostin sen.
Nykyäänhän tuokin auto on lehtijousilla ja perinteidsellä avokardaanilla.
Mulla kun on noita putkikardaanillisia autoja muitakin, niin tuossa on varastossa yksi 727, nelivetolaatikko, jota olen vähän tuumaillut, että istuttaisi jakolaatikon tilalle putkikardaanin kiinni.
Mutta, toisaalta, kun on hommattuna myös Rebelin osia, jos tekisin Rebelin tukivarsiston kiinnitykset koriin ja taas avokardaani.
Vaihtoehtoja on monia, yhtä monta kuin on toteuttajaa.
Kutonen ja laatikko
Ok, kiitoksia selvennyksistä. Täytyy miettiä mitä sille tekee kun saan ensin auton omalle tontille. Kysytään nyt vielä vaikka tämä ei taida olla oikea paikka niin mitä mieltä inssi on noista jousimuutoksista? Eli kun kierrejouset vaihdetaan lehtijousiin.
Kutonen ja laatikko
Ok, kiitoksia selvennyksistä. Täytyy miettiä mitä sille tekee kun saan ensin auton omalle tontille. Kysytään nyt vielä vaikka tämä ei taida olla oikea paikka niin mitä mieltä inssi on noista jousimuutoksista? Eli kun kierrejouset vaihdetaan lehtijousiin.
Muutoskatsastus. Korin kiinnikkeet/korvakot saa tehdä itse.