Mites on?
Netissä olevien AMC 258 koneiden vakuumikarttojen mukaan jakajan alipaine pitäisi ottaa monen venttiilin ja säätimen kautta.
Kuinka väärin on laittaa perinteisesti kaasarin alta letku jakajaan suoraan?
Vai onko tuo vaan noiden saastelaite sekoilua?
Jakajan alipaineet
Jakajan alipaineet
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Jakajan alipaineet
suoraan vaan.voihan sitä kokonais ennakkoo sitten tarkastella kun kone käy.mulla oli fordissa sellanen systeemi ettö nopeusmittarin vaijerissa oli sellanen potikka ja siitä sähköö johkin laatikkoo joka sit sääteli sytystä.en tajua miten se toimi,vakuumia se sääteli.normi kärkijakaka jne.