Tai jos lohko onkin uudempi, missä yläkerran voitelu hoituu nostajien ja työntötankojen kautta eikä sieltä pultin viertä pitkin, mutta siihen on laitettu vanhemmasta kansi - vahingossa tai tietämättömyyttään.
Puhdas hypoteesi.
Onhan noita öljykanavia mennyt tukkoonkin...
oisko ehotuksia et mitä sille ny kannattas tehä?? nostajissa ei ainakaan ollut öljykanavia ja auto on 1970... rupeaa meikäläiseltä keinot pikku hiljaa loppumaan.. ja muuten se erinlainen pultti oli paljon muita pitempi siis siellä keinuvipu akselilla..
kyllähä nostajissa ja tönäreissäki öljy kulkee? mut mut... kai se päälinja tulee kanteen jotain muuta kautta. nyt ei ossoo sannoo... :-X
hahaa käytin kannen irti ja löysin ison öljykanavan joka oli auki ja vikakin selvis taas kerran se kaikista viimeisinpaikka josta vikaa etsiä eli öljyt.. vanhat pois ja uudet tilalle rupes öljy nousemaan ainakin startilla lohkon ja kannen väliseen kanavaan kunhan saan kannen pakalleen niin seleviää toimiiko se oikeasti.. :P
juup vaihettu on ja öljytkin jo toistamiseenkin nyt öljy nouseepi vittuilematta ja muutenkin kaara tuntuu pelittävän.. kiitoksia vain kaikille tätä tarinaa mukana kehittäneille.. 8-)
Hieno homma ettei tullu mitään isompaa haveria. Nyt vaan ajelemaan! 8-)
juup ajelemaan ja ajelemaan pohjia tekemään ja uutta maalia pintaan.. mutta taas kerran kannatti katsoa ennenkuin kokeilla ois saattanut yläkerta pian tykätä huonoa.. 8-)