Öljynpaine
Öljynpaine
232-kone. Öljynpaineen merkkivalo välkähtelee tyhjäkäynnillä. Laitoin öljypainemittarivirityksen, näyttää 1,5kiloa. Paljonko pitäs olla?
Öljynpaine
Merkkivalon anturin vaihto varmaan korjaa tilanteen. Mulla oli 0.4bar anturi ja minusta se on aika yleinen.
Minusta se tyhjäkäynnillä 1.5 kiloa riittää.
Minusta se tyhjäkäynnillä 1.5 kiloa riittää.
Öljynpaine
Nostaa painetta kierrosten kasvaessa. Tutkin lisää, venttiilikoneisto on kuivahko. Pitänee aukaista ainakin venttiilikoppa ja laittaa uudestaan käyntiin. Koneellahan ei oo ajettu täysremontin jälkeen metriäkään
-
Öljynpaine
Mulla on kierroksilla 40psi ja tyhjäkäynnillä 20psi about, lämpimänä.
Katoppa ettei vippa-akseli oo ylösalasin asennettu, se nimittäin on mahdollista ja eliminoi tehokkaasti öljynkierron koneistolle.
Katoppa ettei vippa-akseli oo ylösalasin asennettu, se nimittäin on mahdollista ja eliminoi tehokkaasti öljynkierron koneistolle.
Öljynpaine
Vippa-akseli on uus termi mulle. Eli ?
Öljynpaine
Keinuvipujen akseli kannessa.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Öljynpaine
;D Mietin miettimistäni et miten öljypumpun akselin voi laittaa väärinpäin
-
Öljynpaine
Hah, joo, tais tulla termisekaannus ;D mut joo, öljy ei nouse kannen kanavasta sinne keinuille saakka jos akseli on ylösalasin
Öljynpaine
Yksi pultti on ohuempi kun muut.olikohan toinen tulipellistä kattoen.