Mistä osia 6:een..tiivisteitä jne.
no ei alkuperäisiä ;) mutta sopivia haitarimalleja.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Täytyy tunnustaa et mä sain ylävesiletkun piilteemasta kun hätä oli ni kaikki kelpas. Sit päätin antaa sen olla niin kauan paikoillaan ku se kestää ja toistaseks se on viel saanu olla :o
no ei alkuperäisiä ;) mutta sopivia haitarimalleja.
onko ne niitä hevosenkikkeleitä jota sai hualtsikoilta?
Just niitä "perverssin" näköisiä letkuja, mua ainakin ottaa päähän aina kun ostan sellaisen auton missä moinen rumilus on
Itse olen tilannu osia us-partsilta,lähinnä tiivisteet. Löytynyt suoraan hyllystä. Ja palvelukin ollut suht nopeata.Iltapäivällä kahden jälkeen tilannu ja aamupäivästä saanu osat hakea paikallisesta matkahuollosta. Kilometreja 220. Eli en kehtaa valittaa.
. Aloitus motivaatio on hieman kadoksissa onks siihen mitään " lääkettä ".
käyt istuskelemassa kulkevan vehkeen kyydissä illan ja juomassa pari olutta...nousee motivaatio ihan kivasti :D
-
nii tai sit vaan mielenkiinnosta purkaa, ni siin se aika menee mukavasti.
kutosen osista puheenollen, pitäs täs pikkuhiljaa ruveta omaan kutoseen laittelee osia, jotenka, mistä sopii öljynsuodatin? mitä tulppia ootte käytelly? mistä löytyis tulpanjohdot? jne kaikkee pikkujuttuja ois hyvä tietää...
kutosen osista puheenollen, pitäs täs pikkuhiljaa ruveta omaan kutoseen laittelee osia, jotenka, mistä sopii öljynsuodatin? mitä tulppia ootte käytelly? mistä löytyis tulpanjohdot? jne kaikkee pikkujuttuja ois hyvä tietää...
Tulipa tulpista mieleen että mulla taitaa olla champiooonin H-18-Y tulppia satsi tulla 196:een...Ja ihan jouten ::)
Kaikki isot suodatinvalmistajat kyl tuntee meidänkin koneet, eli löytyy suoraan, melkein mistä vaan.
Tulppien kanssa sama homma.
Tulppien kanssa sama homma.