
Virranjakaja 232
Virranjakaja 232
Mitäpä siitä?
Venaa vähä, piti kuva laittaa mutta taas unohtunut miten.
Virranjakaja 232
Mitäpä siitä?
Venaa vähä, piti kuva laittaa mutta taas unohtunut miten.
Koitetaan sitten suusanallisesti. Jakajassa on pystyvälystä noin 3 mm. Rattaan ja rungon välissä on simmi tai joku prikka (2 mm). Jakajan alapäässä olevat hampaat (?) ovat syöneet rikkaan uran. Lisäksi akselin alahahloa on korjailtu hitsaamalla ja hiomalla.
Moottori käy neljällä pytyllä mutta kun jakajaan tarttuu kiinni ja vetää sitä itseensä päin eli lohkosta ulos lähtevät nuo kaksi pyttyä käymään ja kierrokset nousee. Ei tähän nyt senkummempaa kysymystä liity kuin että onko tuo pystyvälys normaali?
Virranjakaja 232
No nyt on kuva, Siinä näkyy nuo hampaat ja kulunut prikka. Onko tuo alaosa sellainen kuin olla pitää?
Virranjakaja 232
Kiero se on. Saarnaaja ottaa kiinni kahteen nastaan. 2. ja 4
Laitoin ostoilmoituksen.
Laitoin ostoilmoituksen.
Virranjakaja 232
Onko kokemuksia Ebay-jakajista kellään. HEI-jakajissa on valinnanvaraa, vai liekkö kaikki samaa tavaraa.
Virranjakaja 232
Mulla vaihdettiin foortin Duraspark , tais olla jostain Sierrasta, nyt on toiminu hyvin.
Auton mukana tuli HEI-jakajakin , mutta Tapsa puhui , että ei saanu autoa toimiin sillä.
Auton mukana tuli HEI-jakajakin , mutta Tapsa puhui , että ei saanu autoa toimiin sillä.
Virranjakaja 232
Onko Euro
Ford v6, l6 170 200 250 ja AMC sama kapine ?
edit. Ainakin öljypumpun veto on eri.
Ford v6, l6 170 200 250 ja AMC sama kapine ?
edit. Ainakin öljypumpun veto on eri.
Virranjakaja 232
AMC 258, esim 70-80 luvun Jeep Cherokee/Wagoneer, Motorcraft (Ford) Duraspark.