Museoleimalla olevaan YJ:n haluaisin alkuperäiset puskurit eteen ja taakse. Autossa on nyt hyväkuntoinen "tuplaputki" puskurisysteemi, edessä karjapuskuri. Nämä ovat internetin perusteella yleiset jälkimarkkinapuskurit ja itse asiassa monen sadan euron hintaiset.
Voin vaihtaa nämä alkuperäisiin, sekä eteen että taakse, tai ostaa hyväkuntoiset alkuperäiset tilalle.
Ostetaan tai vaihdetaan YJ puskurit!
-
Tsekkasin, mulla ei ole YJ kamoja paitsi joku tunkki/työkalusarja konehuoneeseen ja jotain rosterisälää.. Pitäs keräillä ne ja laittaa myyntiin :)
Hmm... Eikös niitä putkipuskureita saanut ihan Jeepiltäkin, eli tällöin menis museoleimaankin niillä. Niin ja onhan ne aikakauden varusteita jokatapauksessa.
Hmm... Eikös niitä putkipuskureita saanut ihan Jeepiltäkin, eli tällöin menis museoleimaankin niillä. Niin ja onhan ne aikakauden varusteita jokatapauksessa.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
-
Moi!
Tuo on jo museoleimalla, ja juurikin nämä putkipuskurit on siinä mukana. Tiedän, että ne on tähän jälkikäteen lisätty + tykkään itse kevyemmästä lookista, siksi haluan vaihtaa takaisin...
P.S. Nuo tunkkikamat mitä mainitsit ovat minulle myös ajankohtaisia, palataan niihin!
Eikös niitä putkipuskureita saanut ihan Jeepiltäkin, eli tällöin menis museoleimaankin niillä
Tuo on jo museoleimalla, ja juurikin nämä putkipuskurit on siinä mukana. Tiedän, että ne on tähän jälkikäteen lisätty + tykkään itse kevyemmästä lookista, siksi haluan vaihtaa takaisin...
P.S. Nuo tunkkikamat mitä mainitsit ovat minulle myös ajankohtaisia, palataan niihin!
Offipalstalla voisi tärpätä...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82