Lähinnä nuo viisarit, polttoaine ja lämpö. Syötetään +12 v ja mittaristossa hakkuri regulaattori tiputtaa jännitteen + 5 volttiin.
Tossa nyt -66 Ambon mittaristo pöydällä.
Tankin talvella kunnostin ja samalla tankkilaitteen, se on kunnossa ja saa maata.
Mittaristossa ei eloa. Vika jo paikallistettu kyllä, virran syötön sulake oli syypää.
Mutta rupesin tuota +5 voltin alennettua jännitettä mittailla.
Kun syöttää +12 v. Missään vaiheessa jännite ei tipahda alemmaksi.
Kuva mittariston takaa.


Tuossa vielä nasta johon +12 v ja tankkianturille lähtö.
Hyppysilta "lattarauta", että pääsee piirilevyllä toisen yli.
Onko -66 mallissa alennettua jännitettä ollenkaan??

Minulla on muutama -66 mittaristo. Yhdestä puuttuu kaikki nastat ja tuo lattasilta.
Tousessa on samantyyppinen lattasilta.
Kolmas on varaosa autossa paikoillaan, enkä ole taustaan katsonut.
Vertailun vuoksi -64 Classicin mittariston taustaa ja regu.


Tuo "lattarauta" ei ole jännitettä alentava vastus.


Jännitteen alennus regu

