Alkoi 904 nostattamaan kakkoselta kolmoselle tarvittavaa kierroslukua...
Auttaako joku säätö? Öljyä näyttää olevan tarpeeksi.
904:n säätöä?
904:n säätöä?
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
904:n säätöä?
Olisko kickdown säätö?
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
904:n säätöä?
Tuo alkoi eilen, tuo kierrosten kanssa vaihto... olisiko kikin säätö muuttunut... tekiskö tuota.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
904:n säätöä?
Ainakin 727:ssa se vaikuttaa siihen, luulis et olis sama tuossa pikkulaatikossa
904:n säätöä?
Kaasarin päässä näyttää olevan kaikki OK. Voisiko tuolla lootan puolella olla joku vipu vinksahtanut.
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
904:n säätöä?
Vaikea sanoa, jos säätö olis löytynyt se pitäisi muistaakseni vaikuttaa toisinpäin eli vaihtaa aikaisemmin