Jeep FSJ wagoneer peltiosia
Jeep FSJ wagoneer peltiosia
Mistä saisi parhaiten Jeep FSJ body paneleita näin Suomi pojan silmin. Saksa, britit vai Ruotsi? Kenties joku jenkki toimittaja johon voi luottaa? Tai suomalainen toimija?
Jeep FSJ wagoneer peltiosia
Mulla on jotain taiwanin poikien tekemiä etulokareita, sopivuus on sitten sen mukaista, kuten nykyään kaikessa... Ja on mulla yksi romu pihalla, josta ehkä jotain saa irti ennen kuin se menee romukuormaan. Mutta pitää tulla itse katsomaan ja irroittamaan, mitä siitä kelpaa, ei oo mulla aikaa irroitella...
Jeep FSJ wagoneer peltiosia
Tilasi joskus helmapellit jenkeistä , toinen puoli oli jotain ohutta 0,5-08 peltiä ja toinen 1,0.
Tajusi vasta silloin , että helmanmuoto on melko yksinkertainen ja sen pystyy kanttaamaan itsekin , jos on vehkeet tai jossain peltifirmassa Suomessa.
Multa löytyy ehjä bensatankki ,pohjapanssari ja jotain muutakin irto-osaa.
Tajusi vasta silloin , että helmanmuoto on melko yksinkertainen ja sen pystyy kanttaamaan itsekin , jos on vehkeet tai jossain peltifirmassa Suomessa.
Multa löytyy ehjä bensatankki ,pohjapanssari ja jotain muutakin irto-osaa.
Jeep FSJ wagoneer peltiosia
Jamant miellän tulen katsomaan ja tekemään kauppoja.
Janne m katson tuon oman tankin missä kuosissa on ja palaan asiaan
Janne m katson tuon oman tankin missä kuosissa on ja palaan asiaan
Jeep FSJ wagoneer peltiosia
Moro.
Itselläni ei enään ole peltiosia tarjota. Kaikki purkuraadot jo ajat sitten lähti maailmalle, innokkaille uusille harrastajille ja muutama sulattoon.
Helman muoto on tosiaan helppo kantata tai kanttauttaa korjauspalat.
Kylki, lokasiivet, jne. muodot vaatii enempi peltivasaroiden ym. muotoilu työkalujen käyttöä, jos suorasta pellistä tekee.
Kuitenkin noita purku tuomion saaneita vielä on tarjolla satunnaisesti, joten uskoisin löytyvän korjaus paloja suomestakin.
Mutta huomasin otsakkeen kirjoitus asussa pienen virheen, ajattelin olevan vain näppäily virhe, mutta sama toistuu sinun muutamissakin viestissä. (En siis tarkoita tätä mitenkään pahalla tai vi**uiluna).
Oikea kirjoitus muoto on FSJ - Full Size Jeep
Itselläni ei enään ole peltiosia tarjota. Kaikki purkuraadot jo ajat sitten lähti maailmalle, innokkaille uusille harrastajille ja muutama sulattoon.
Helman muoto on tosiaan helppo kantata tai kanttauttaa korjauspalat.
Kylki, lokasiivet, jne. muodot vaatii enempi peltivasaroiden ym. muotoilu työkalujen käyttöä, jos suorasta pellistä tekee.
Kuitenkin noita purku tuomion saaneita vielä on tarjolla satunnaisesti, joten uskoisin löytyvän korjaus paloja suomestakin.
Mutta huomasin otsakkeen kirjoitus asussa pienen virheen, ajattelin olevan vain näppäily virhe, mutta sama toistuu sinun muutamissakin viestissä. (En siis tarkoita tätä mitenkään pahalla tai vi**uiluna).
Oikea kirjoitus muoto on FSJ - Full Size Jeep
Jeep FSJ wagoneer peltiosia
Kyllä toi omakin varmaan olisi paras paalata ja sulattamoon. Vaan tuntuu ettei, enään ole jäljellä näitä laitteita ihan hirveästi
Jeep FSJ wagoneer peltiosia
Laadukkaita osia ei taida saada kuin nos-osina jenkeistä, olen jotain uustuotanto peltiosia tilaillut, mutta sopivuus on tosiaan vähän niin ja näin. Kantit ainakin kylkipaloissa tosi pyöreitä verrattuna alkuperäiseen. Suomi varaosa/purkuautot taas tuppaa kaikki olemaan samoista kohdista mätiä.
Jeep FSJ wagoneer peltiosia
Tais olla poikkeusyksilö se jonka purin muutama vuosi sitten, ulkopellit oli paremmat kun silloisessa käyttis Wagoneerissa ;D
Jeep FSJ wagoneer peltiosia
Ei olis varmaan kannattanut purkaa ;D
Jeep FSJ wagoneer peltiosia
No.. siitä oli lattiat kadonnu melko kattavasti ja palat lähti usempaan autoon , eli toivottavasti sillä saadaan pari autoa pelastettua