Laite tuli mulle päähänpistona ja kaverin kanssa haalittiin nämä Ruottista, auto on pelleiltään melko hyvä, tuulilasin kehys ja joku paikka korin alaosaan. Fiksu tekisi täyden frame offin ja entisöisi viimeisen päälle. Pari vuotta takaperin ajelin pihaa ympäri ja pistän käyntiin ostajan niin toivoessa, laatikko toimi ok, vaihtoi kaavion lävitse ja voimansiirto ei metelöinyt erikoisemmin, TOSIN pihatiellä 45kmh max ei kuule mitenkään kaikkea se on selvä. Imi jopa bensaa omasta tankistaan, toki kaasarin saa kyllä putsata ja sytytyksenkin säätää, että pelaa nätimmin. Jarruja ei ole, pääsylkkä jumissa ja etu sylkät oli kanssa tönköt. Ikävin puoli on se, ettei takapenkkiä ole ja rättikatto mekanismeineen on jäänyt jonnekin matkan varralle.
Tekniikkana tässä on 3.7l Dauntless V6, TH400 ja Dana20 jakis. Akselit on Danan tekeleitä. Eli osia saa hitokseen hyvin, tekniikan osat käy suoraan saman aikakauden muista jeepeistä eli hinnat on huokeat. Rättikattoakin saa maailmalta ja koska tää on harvinaisuus niin jenkithän tekee käsityönä uustuotantoa, koska näille löytyy harrastajakuntansa.
Autoon on Ruotsin kilvet ja paperit tietysti myyjän kanssa tehtynä, jotta sen saa sitten rekkaroitu itelleen kun aika on.
Laite sijaitsee Rönkönvaaran keskusvarastolla, eli Liperin ja Heinäveden välissä