Meihemi

Juttua kaikesta mahdollisesta säästä elämään ja muuhun ei suoraan harrastukseen liittyvään.
JKJChS401

Meihemi

Viesti Kirjoittaja JKJChS401 »

Katselin juuri Meihemin Rolls Royce Ghost videon.

Huomasin Meihemin kommentin videon alla, jossa hän listaa autoja joita kiinnostaisi koeajaa. Listalla oli AMC Pacer ja Gremlin, sekä Jeep Grand Wagoneer (ei tosin mitään vuosimallia ollut tuohon laittanut, mutta eipä noissa videoissa ollut yhtään Jeeppiä, eikä itse asiassa mitään AMC:tä, ettei sen puoleen).

Voisin tarjota omaa Jeeppiä (siis tuota Cherokeeta), kunhan tuota sisustaa saa joskus vähän ehjemmäksi. Tosin en tiedä ottaako tuollaista rotta-Jeeppiä, kun ovat kuitenkin aika hyvän kuntoisia mitä noita nyt on katsonut. Ja Buick on niin kesken, eikä siinäkään sisusta tule olemaan valmis vuosiin senkin jälkeen kun sen liikenteeseen saa, että Meihemi on varmaan eläkkeellä siihen mennessä.

Enivei, noista AMC vehkeistä ajattelin, että jos jollain olisi kiinnostusta tarjota koeajoon Meihemille. Listalla on tietty paljon muitakin, eikä sen tarvitse olla siltä listalta, ne on vain ne mitä Meihemi on keksinyt, että olisi kiinnostavia.

Kiinnostaisi itseäkin vähän nähdä Pacer ja Gremlin testiajot. Olen kerran nähnyt Gremlinin ilmielävä Californiassa, mutta se vain seisoi siellä yhden kadun varressa, että en tiedä toimiko edes.

Ajattelin vain tuoda esille, jos jotakuta omistajaa sattuisi kiinnostamaan.

Tuossa linkki tuohon Ghost videoon, lista löytyy siitä kommenteista ja listan lopusta sähköpostiosoite:
https://www.youtube.com/watch?v=1gDMYQI9HvY
A-V

Re: Meihemi

Viesti Kirjoittaja A-V »

tää on aivan tuntematon suuruus mulle, mutta tokihan JOS sitä haluaa antaa omaansa muille ajoon niin... ;)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
JKJChS401

Re: Meihemi

Viesti Kirjoittaja JKJChS401 »

Itsenäni ainakin kiinnostaisi kokeilla kaikenlaisia jenkkejä, eikä haittaisi vaikka joku ainakin jonkun verran luotettava testaisi minun autojani. Mikäs siinä.
Vastaa Viestiin