Torqueflyte 727 vaihtaminen kakkoselta kolmoselle

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
Avatar
A-V
Viestit: 7629
Liittynyt: La Tammi 01, 2000 3:26 pm
Paikkakunta: Pori

Torqueflyte 727 vaihtaminen kakkoselta kolmoselle

Viesti Kirjoittaja A-V »

Toi "kickdown" vipu säätää laatikon öljynpainetta, jos se täytyy jäkittää paikoilleen niin kannattaa laittaa ainakin melkein täysille koska muuten lootassa on liian pienet paineet. Tai sitten täytyy ajella hemmetin rauhallisesti.



tjuuh, oli hirtetty pikkasen alle puolväliin ja selkeesti paineet ei riittäneet, kiristin hiukan yli puolvälin ja nyt riittää. kickdown ON kyllä tulossa toimintaan kunnolla, toivottavasti ennen norjan reissua. ongelmana on ettei nuo jeepistä peräisin olevat kickdown kilkkeet sovi paikoilleen (olisivat noin 5 senttiä tulipellin sisällä). tarkoitus on värkätä vaijerimallinen ja sain topparilta pari hyvää vinkkiä sen rakenteluun... ;)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Avatar
RamiS
Viestit: 2134
Liittynyt: Ma Tammi 27, 2003 1:07 pm

Torqueflyte 727 vaihtaminen kakkoselta kolmoselle

Viesti Kirjoittaja RamiS »

Mulla ihan metritavaravaijerista kasattu kickdown-systeemi ja hyvin toimii.

Voin tarvittaessa antaa kasaus ohjeet, kuvia en tullut taaskan ottaneeksi, vaikka aski kävi lattialla. >:(



RS
Vastaa Viestiin