mä luulin et tuo kansipahvikrematorio kuvasti sitä Chryslerin nelosta mitä on mm. Neoneissa ;)
hymm >:( >:( onhan noita 2kpl käytössä,toisesta on vaihdettu(vituiksi meni,olis pitänyt oikaista)lähinnä öljy vuotoa määrätyssä lämpötilassa.muuten olen ihan tyytyväinen.onneksi on halpa auto,enempi vituttas korjata jotain kalliimpaa niin sanottua laatumerkkiä.näyttäs olevan samoja oireita tänä päivänä ja pahempiakin ;) ;)
mä luulin et tuo kansipahvikrematorio kuvasti sitä Chryslerin nelosta mitä on mm. Neoneissa ;)
hymm >:( >:( onhan noita 2kpl käytössä,toisesta on vaihdettu(vituiksi meni,olis pitänyt oikaista)lähinnä öljy vuotoa määrätyssä lämpötilassa.muuten olen ihan tyytyväinen.onneksi on halpa auto,enempi vituttas korjata jotain kalliimpaa niin sanottua laatumerkkiä.näyttäs olevan samoja oireita tänä päivänä ja pahempiakin ;) ;)
tää perustu ihan siihen, että kun kattelin noita käyttikseksi porukoille. jokaisessa joko kansipahvivikaa tai sitten myyjä iloisesti ilmoittaa että kansipahvi just vaihdettu ;) olishan tuo muutoin tullutkin ostatettua... nyt tuli 1.8zetec+automaatti mondeo joka on puksuttanut eteenpäin vuoden ilman ongelmia ja hinta oli halvempi.
son muuten toi 4.0L cherokee ihmeellinen laite, välillä kolisee ja välillä perä humisee mutta kuljettanut ilman ongelmia hankintahetkestä lähtien. sekin vähä mitä on säätänyt siihen ovat olleet vaan hidasteita - ei esteitä. gasoahan tuo vie noin 12L sadalla, mutta on sen arvosta ;)
nyt tuli 1.8zetec+automaatti mondeo joka on puksuttanut eteenpäin vuoden ilman ongelmia ja hinta oli halvempi.
Mielenkiintoinen kone/vaihteisto yhdistelmä, sillä 7 vuoden ovaalityöurani aikana ei ole vielä tullut vastaan yhtään.
RS
no onko tuo sit joku muu malli 1.8? hepe tuota diagnosoi tuollaiseksi ;) on muuten pikkasen laiska...hehehe.. öö vissiin 1997(?), kuiteskin sillä uudemmalla keulalla.
muutoinkin ihan toimiva glxi sisustoineen ja automaatti-ilmastointeineen(toimiva myös), oli tosin pirusti tupakoitu sisällä.. otsonisaattori jauhoi autossa viikon ja sitten vasta alkoi hajut vähenemään.. mutta oli niin erikoinen laite että isäkin innostui aiheesta.
Hehe. Joskus vuosia sitten laittelin serkun pallosalamaa. Oli myös tupakoitu. Normaalisti, kun auto seisoo kesällä auringossa, se on kuin sauna; mutta tämä oli kuin savusauna. ;D
son muuten toi 4.0L cherokee ihmeellinen laite, välillä kolisee ja välillä perä humisee mutta kuljettanut ilman ongelmia hankintahetkestä lähtien. sekin vähä mitä on säätänyt siihen ovat olleet vaan hidasteita - ei esteitä. gasoahan tuo vie noin 12L sadalla, mutta on sen arvosta
Back to top
Sama vika rahikaisella.
Tosin heti kun tiedän tulevasta työtilanteesta niin vaihtoon menee. Hitto tollasta viitti ees rassata kun ei oo ees mikään erikoinen. Ja 12L sadalla on ihan liikaa tollaselle kun vertaa mun entistä jeeppiä joka vei saman mut liikku kans ja oli loistava ajaa.
Mut hyvä työjuhta tuo on. Menee metikössä kärry perässä eikä niin väliä jos johki vähän tönäsee.
Vettä saa lisätä joka päivä kun ei laiska jaksa vesipumppua vaihtaa ja 250€ tuntuu liian kalliilta jos teetättäis.
no onko tuo sit joku muu malli 1.8? hepe tuota diagnosoi tuollaiseksi ;) on muuten pikkasen laiska...hehehe.. öö vissiin 1997(?), kuiteskin sillä uudemmalla keulalla.
'96 tuli Mondeo MK2. Ford nimesi kaikki 4-sylinteriset bensakoneet 'Zetec' -moottoreiksi ('93->), mutta tuo 1.8 + automaatti on vähintäänkin mielenkiintoinen yhdistelmä. Ja vielä autom. ilmastointi. Vaatii kuskilta hermoja, mutta epäilemättä leppoisa ajettava.. :).
GLX ja muista vastaavista merkinnöistä luovuttiin pikkuhiljaa MK2'ssa, näin oma havainto kertoo. Olisiko tuontiauto? No Ford mikä ford, ei se ihmettelemällä muuksi muutu.
Mondeon mallimerkinnät muuttu Focuksen myötä 99. CLX, GLX ja GT muuttu ambienteks ja trendiks. Ei 1,8 automaatti mikään ihme oo mut automaatti ilmastointi muussa kuin Ghiassa ihmetyttää. Ei näitä montaa ole.