Tarvii vissiin vähän voimakuvia että pystyy esittään rakenteen kestävyyden. Eikai siinä muuta estettä oo. Kuoipissa oon nähny cädin pick upi version.
Joo, lähinnä kysymys siis, että riittääkö kuvat yms. selvitykset katsarille --> muutoskatsastus. Vai onko anottava AKE:lta lupa muutokseen? Vielä selvennykseksi, että ehkä helpoin vaihtoehto, ettei edes yritä pakettiautox, jolloin lavan koolla ja kantavuusjutuilla ei väliä. Me siis vaan väännettiin kättä siitä, millä luvalla tuollaisen muutoksen saa tehdä :)
onnistuu varmaankin paljon helpommin jos autossa on erillinen runko ja kori... tällöin korin kantavuudella ei ole niin merkitystä... AMC:t on siitä hiukan hankalia tälläseen projektiin... :-?
onnistuu varmaankin paljon helpommin jos autossa on erillinen runko ja kori... tällöin korin kantavuudella ei ole niin merkitystä... AMC:t on siitä hiukan hankalia tälläseen projektiin... :-?
Aivan, totta. Mutta edelleenkin kyssäri/vedonlyönti on siitä millä luvalla muutoksen saa tehdä. En tiedä selviäiskö asia helpointen soittamalla katsarille, äsken oli vaan "paikallisessa" kuulema niin kova kiire, ettei kukaan ehtinyt puhumaan. Ajattelin vaan, et tääl joku tietäs ;)
Tarvii varmaan muutosluvat koska ei ole erillistä runkoa. Asiaa varmaan auttaisi jos korin tekisi avoa vastaavaksi eli kynnyskoteloihin lisäpalkki. Tämän voi tietysti korvata erillisillä extra palkeilla pohjaan. Sit vielä etu- ja takapalkkien yhdistäminen. Lisäksi takalattiaan kannattas laittaa lisäpalkit jotka yhteydessä helmapalkkeihin joillain ristikkäisillä tuennoilla. Sillai pystyt näyttämään korin kiertojäykkyyden säilyneen samana ellei parempana. Samoin takakylkiin(joka tulee oveen asti)joku tuenta vois olla hyvä. Ajatus kun on itelläkin joskus ollu mielessä ::)
Tarvii varmaan muutosluvat koska ei ole erillistä runkoa. Asiaa varmaan auttaisi jos korin tekisi avoa vastaavaksi eli kynnyskoteloihin lisäpalkki. Tämän voi tietysti korvata erillisillä extra palkeilla pohjaan. Sit vielä etu- ja takapalkkien yhdistäminen. Lisäksi takalattiaan kannattas laittaa lisäpalkit jotka yhteydessä helmapalkkeihin joillain ristikkäisillä tuennoilla. Sillai pystyt näyttämään korin kiertojäykkyyden säilyneen samana ellei parempana. Samoin takakylkiin(joka tulee oveen asti)joku tuenta vois olla hyvä. Ajatus kun on itelläkin joskus ollu mielessä ::)
No nyt sain yhden katsastusmiehen kertomaan, että lupa on anottava. Elikkäs vedonlyöntimme ratkesi. (Mä muuten hävisin, koska kuvittelin sen muutoksen menevän muutoskatsastuksella riittävin selvityksin...) :(
En oikeestaan edes miettinyt isommalti asian teknistä toteutusta. -Joku apurunko, jonka päälle lava tms.