Leima tuli että läsähti! Kehut vielä kaupanpäälle etujarruista, iskareista(!) ja päästöarvoista. Ikäisekseen on kuulemma hyväkuntoinen auto.
Tuolla OD:n palstoilla käytiin keskusteluja ohjaussimpukasta. Joku kirjotti, että siellä olis säätöruuvi jota kiertämällä sais klappia pienemmäksi. Pitäneekö paikkansa? Onkos kokemuksia simpukan korjaussarjoista?
Cherokee/Comanche Ohjaussimpukan välyksen poisto
Cherokee/Comanche Ohjaussimpukan välyksen poisto
Nii ja on siellä säätoruuvi kopan päällä. Tosin mä en tie ku vanhemmist malleista mut miks se ois poistettu?
Cherokee/Comanche Ohjaussimpukan välyksen poisto
Täytyypä etsiä sitä säätöruuvia sieltä.
se ohjaussimpukan säätö on aika iisi. Löytyy simpukan päältä ja koostuu isosta mutterista ja kuusiokolosta joka löytyy tuon mutterin keskeltä. Mutteria pikkasen auki, kiristys kuusiokololla ja mutteri takaisin kiinni. Kiristä sen verran, että ylimääränen liike katoaa, mutta älä kiristä liikaa (syö muutoin rattaat).
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Cherokee/Comanche Ohjaussimpukan välyksen poisto
Tänks! Kokeillaan...
Cherokee/Comanche Ohjaussimpukan välyksen poisto
Näin se homma etenee :)
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Cherokee/Comanche Ohjaussimpukan välyksen poisto
Tosiaan helppoa kuin heinänteko: sähköflekti pois (kahdella ruuvilla yläreunasta kiinni) ja simpukan kuori siinä alla. Kiristin ensin 3/4 kierrosta, mutta koeajossa tuntu liian napakalta joten löysäsin 1/4 kierrosta. Nyt on ohjaus huomattavati tarkempi, ei tarvi koko ajan veivata.