Jeepin 4,0L autom. pakoputki ottaa poikittaispalkkiin kiinni johon on myös vaihteiston takapää tuettu.
Minkälainen operaatio on "pakoputken kannatinlaakerin" vaihto? Meneekö myös vaihteiston kannatinkumi vaihtoon? Voiko vaihteiston tukea öljypohjasta kun poikittaispalkin ruuvaa irti?
Jamanttiiii!!! :-/ ;) ;D
Comanchen pakoputken kannatinlaakeri
Comanchen pakoputken kannatinlaakeri
Jamanttiiii!!! :-/ ;) ;D
Noh???
Onko pakoputken kiinnike murtunut (se on kahden ruuvin alla siinä etuputken ja katin liitoksessa)??? Vai onko vaihteiston tuen puoleinen kiinnike murtunut (en usko)?? Ota pakoputken puoleinen kiinnike irti pakoputkesta ja laita kiinni oikeampaan asentoon!!!
Vaihteiston öljypohja kestää kyllä, kunhan laitat esim lankunpätkän sen ja tunkin väliin!! Tai tue jakolaatikon alapinnasta!!
Comanchen pakoputken kannatinlaakeri
Katsoin sitä liitosta ja pultit on niin hapantunu, että pitää siloitella rälläkällä muttereiden jäänteet pois, ennenkuin pääsee säätämään.
En tiennyt pakoputken kiinnityksen olevan säädettävä. Luulin, että edessä on tukikumien vaihto.
Kiitokset Jamantille!!! :)
En tiennyt pakoputken kiinnityksen olevan säädettävä. Luulin, että edessä on tukikumien vaihto.
Kiitokset Jamantille!!! :)
Comanchen pakoputken kannatinlaakeri
Jos on kiinni kahdella reiällä, aina niissä on silloin säätövaraa!! Voihan se olla että on kumi rikki, mutta kannattaa ensin koittaa säätää pakoputken asentoa!!!