rambler stw-66

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
ScaliS
Viestit: 216
Liittynyt: Ke Maalis 16, 2005 3:25 pm

rambler stw-66

Viesti Kirjoittaja ScaliS »

kait se vaikeusaste määräytyy tekijän mukaan..?!?
Avatar
RamiS
Viestit: 2134
Liittynyt: Ma Tammi 27, 2003 1:07 pm

rambler stw-66

Viesti Kirjoittaja RamiS »

Mun näkemys ois, että 199:n moottorikorvat pitäis saada ton 4.0L koneenkylkeen oikeaan kohtaan ja öljypohjan muodon pitäisi olla lähelle sama kuin 199:n.

Noi tulee ainakin mieleen.



RS
juhap
Viestit: 6798
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

rambler stw-66

Viesti Kirjoittaja juhap »

Hiace, Ford ja Moppe on "hyviä", niissä kun on sama 4,5 pulttijako valmiina. Mutta eiköhän melkein kaikki tuonne alle passaa...
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Avatar
A-V
Viestit: 7629
Liittynyt: La Tammi 01, 2000 3:26 pm
Paikkakunta: Pori

rambler stw-66

Viesti Kirjoittaja A-V »

hyvä tietää.mitäs muita periä on käytetty ku volvon??



eipä ole tullut vastaan yhtään volvon perää Ramblerin alla... :-?
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Vastaa Viestiin