Seisontajarrun räikkä

Tänne voit iskeä kysymykset kaikesta muusta autojen rakenteluun liittyvästä.
Avatar
A-V
Viestit: 7632
Liittynyt: La Tammi 01, 2000 3:26 pm
Paikkakunta: Pori

Seisontajarrun räikkä

Viesti Kirjoittaja A-V »

mulla löytynee ylimääränen hornetista, saat sixpackillä crowmooria jos löydän sen tallista. soittele...



noin 90% varmuudella vika on se jousi joka vetää sen irrotusvivun takaisin paikoilleen. jos jousi ei toimi niin vipu ei palaudu ja lukitse petaalia paikoilleen. jousi on muuten mahdollista vaihtaa ilman polkimen purkamista.



koko poljinsetti on todella paskamainen irrotella muistaakseni, mutta tehtävissä ilman kojelaudan purkamista.
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Vastaa Viestiin