360 kansipahvit vai jotain muuta?
360 kansipahvit vai jotain muuta?
Haittaa.
Älä pelleile, osta kunnollinen siihen sopiva termari. Ei se kuitenkaan maksa ku 10.
Älä pelleile, osta kunnollinen siihen sopiva termari. Ei se kuitenkaan maksa ku 10.
360 kansipahvit vai jotain muuta?
Miks haittaa?
Ei suikassakaan ole termaria eikä siinä kierto häiriinny.
Vai onko tossa lohko yksinkertaisesti täynnä pashaa eikä vedet kierrä tarpeeksi?
Ei suikassakaan ole termaria eikä siinä kierto häiriinny.
Vai onko tossa lohko yksinkertaisesti täynnä pashaa eikä vedet kierrä tarpeeksi?
360 kansipahvit vai jotain muuta?
Kannattaa se termari laittaa oikeanlainen niin kone käy oikeassa lämpötilassa.
Ilman termaria käy viileenä ja se ei ole moottorille hyväksi.
Ilman termaria käy viileenä ja se ei ole moottorille hyväksi.
360 kansipahvit vai jotain muuta?
Voi myös kiertää liian nopeasti, jolloin jäähdytys jää vajavaiseksi.
360 kansipahvit vai jotain muuta?
Toi paisari näytti siltä, kuin olis ollu osa yläletkua. ->Siis kaikki vesi menee säiliön läpi.
Säiliö on niin pieni, että voimakas virtaus aikaansaa tota läikkymistä.
Lopussa vasta alkoi keittämään. (höyryn määrä)
Mitä auton lämpömittari näytti?
Multa äänet järjestelmän kunnolliselle pesulle, huuhtomiselle, termarille ja korkkien sulkemiselle.
Säiliö on niin pieni, että voimakas virtaus aikaansaa tota läikkymistä.
Lopussa vasta alkoi keittämään. (höyryn määrä)
Mitä auton lämpömittari näytti?
Multa äänet järjestelmän kunnolliselle pesulle, huuhtomiselle, termarille ja korkkien sulkemiselle.
360 kansipahvit vai jotain muuta?
mä mitään tiedä mut mobyleteissa ei (v-8) kuulemma keirrä vesi kokomotissa jos ei termaria
360 kansipahvit vai jotain muuta?
Guru: onko noin? Selittäis miks suikka lämpiää kierroksilla..
Kokeilin jollain termarilla joka olis just eikä melkein koloonsa mutta en tiedä onko gm:n vai fordin.. ei ainakaan mondeon.
--> testiajo aika tuplaantui! :o
Käyttelin paikallaan ja ennekuin lämmöt nousi yli 93 asteen paisarin korkki antoi periksi ja päästi nesteet livohkaan..
Pitänee päivänvalossa testata lisää Javesta lainatulla TIIVIILLÄ korkilla..
Tosin niinkuin pitu epäili, voipi olla että toi syyläri vastustaa virtausta senverran että korkki antaa lopulta periksi.
Huomenna soodat koneeseen ja rundaamaan näytti nimittäin ettei tänäään olis tullu enää yhtä paljon pashaa kuin eilen..
Kokeilin jollain termarilla joka olis just eikä melkein koloonsa mutta en tiedä onko gm:n vai fordin.. ei ainakaan mondeon.
--> testiajo aika tuplaantui! :o
Käyttelin paikallaan ja ennekuin lämmöt nousi yli 93 asteen paisarin korkki antoi periksi ja päästi nesteet livohkaan..
Pitänee päivänvalossa testata lisää Javesta lainatulla TIIVIILLÄ korkilla..
Tosin niinkuin pitu epäili, voipi olla että toi syyläri vastustaa virtausta senverran että korkki antaa lopulta periksi.
Huomenna soodat koneeseen ja rundaamaan näytti nimittäin ettei tänäään olis tullu enää yhtä paljon pashaa kuin eilen..
360 kansipahvit vai jotain muuta?
Mulla tulvi kyllä HT aikoinaan samalla tavalla ennenkuin syyläri kävi kennotuksessa...
360 kansipahvit vai jotain muuta?
Niin ja sit kävi ilmi myöhemmin et imusarjan lähellä lootaan menevä alipaineputki oli taittunu sillä tavalla että siinä oli halkeama joka taas johti osaltaan laimeaan seokseen joka taas nosti tyhjäkäyntiä ja koneen lämpöä.....
360 kansipahvit vai jotain muuta?
Mulla oli myös aikanaan Hornetissa laihan seoksen aiheuttamia lämpömurheita. EI murheita normaaliajossa mut kierroksilla keitti. Ei merkitystä oliko termari paikallaan vai ei. Jäähdytinkin oli jo kennotettu joten ei ollut siitäkään kiinni.
Mun mielestä tolla termarin paikallaan olemisella tai puuttumisella ei ole merkitystä. Jos neste ei kierrä on vika jossain muualla. Joko jäähdytin on niin tukossa, että se vastustaa virtausta tai pumpussa on jotain vikaa.
Jos ajatellaan lohkossa ja kansissa olevaa likaa, niin yleisesti ottaen se ruoste shaisse kertyy pikkuhiljaa lohkon alaosaan roppujen alapuolelle. Eipä ole hirveen suurta merkitystä joutokäynnillä, kun kuitenkin lämpimin paikka on kansissa palotilojen alueella ja siellä lämmön siirtyminen jäähdytyskiertoon pitäisi olla suurinta.
Kun katoin tota videon pätkää, niin kokoajan ulospyrkivän nesteen seassa on ilmakuplia. Mistä ilmaa nesteen sekaan pääsee muualta kuin kannen tiivisteiden välistä??? Jos kansipahvi/t vuotaa niin nesteen kiertoon tulee varmasti häiriötä.
Mun mielestä tolla termarin paikallaan olemisella tai puuttumisella ei ole merkitystä. Jos neste ei kierrä on vika jossain muualla. Joko jäähdytin on niin tukossa, että se vastustaa virtausta tai pumpussa on jotain vikaa.
Jos ajatellaan lohkossa ja kansissa olevaa likaa, niin yleisesti ottaen se ruoste shaisse kertyy pikkuhiljaa lohkon alaosaan roppujen alapuolelle. Eipä ole hirveen suurta merkitystä joutokäynnillä, kun kuitenkin lämpimin paikka on kansissa palotilojen alueella ja siellä lämmön siirtyminen jäähdytyskiertoon pitäisi olla suurinta.
Kun katoin tota videon pätkää, niin kokoajan ulospyrkivän nesteen seassa on ilmakuplia. Mistä ilmaa nesteen sekaan pääsee muualta kuin kannen tiivisteiden välistä??? Jos kansipahvi/t vuotaa niin nesteen kiertoon tulee varmasti häiriötä.