Öljyn kierto Amc V8 moottoreissa

Kysele tai kerro mitä vain AMCn moottoreihin, vaihteistoihin tai taka-akseleihin liittyvää.
Avatar
tl
Viestit: 4002
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 2:08 pm

Öljyn kierto Amc V8 moottoreissa

Viesti Kirjoittaja tl »

Tota jarrutushommaa vois eliminoida poikittaisilla loiskelevyillä mitkä hidastaa öljyn pakenemista.
juhap
Viestit: 6797
Liittynyt: Pe Tammi 24, 2003 7:14 am

Öljyn kierto Amc V8 moottoreissa

Viesti Kirjoittaja juhap »

Tai sitten tekee sellaiset "trap door" läpät, jotka hidastavat ölpän liikettä...



juutuupissa on videoo noista
American HT -65,American 220 2d,American 330 Wagon(x2),American F/EX,Eagle STW(x4),Matador Coupe(2x),AMC Hornet 2d(x3),Jeepster 1950,Concord -81,Nash HT -52,Classic 2d -63,SCReplica/Rogue -66,Sundancer -82
Avatar
Kosti
Viestit: 1524
Liittynyt: Pe Syys 04, 2009 5:43 pm

Öljyn kierto Amc V8 moottoreissa

Viesti Kirjoittaja Kosti »





Tuli mitta täyteen tuon ulkoisen imuputkilinjan kanssa, se on nyt poistettu.

Olisi pitänyt toteuttaa eri tavalla, sijoittaa imu keskelle öljypohjaa niinkun se kuuluukin olla.

Tässä kävi niin että öljypumppu otti ölppää vain ulkoisen imuputken kautta, orkkis linja oli käytössä mutta sitä kautta ei käytännössä kulkenut tippaakaa öljyä pumpulle sinä aikana mitä tällä nyt on ajettu muutama tuhat km.

Eli pumppu otti tässä tapauksessa öljyn sieltä mistä helpommin sai.



Ulkoinen lisäimuputki öljypumpulle.




Vastaa Viestiin