Sivu 2/2

pakari

Lähetetty: Ti Touko 08, 2012 6:51 pm
Kirjoittaja raipe
jos tulis tommonen lähetys ittelle niin hakisin,,,,,,,,,,,,,,,,

matkahuollon kautta ainakin tähän asti osat suunnilleen ehjänänä.

pakari

Lähetetty: To Touko 10, 2012 7:34 am
Kirjoittaja A-V
nuo pakoputket on pitkälti tosiaan makuasia, uskoisin kuitenkin että jos pyydät Marteliukselta yhellä ulostulolla niin sellasen myös tekevät. varmaan noita pajoja muitakin tarjolla...?



melko erikoiselta näyttää tossa kuvan putkessa tuo Y-haara jossa putket yhtyvät, aika tiukka mutka ja ei jokseenkin vaikuttaisi virtauksen puolesta mitenkään optimilta. nooh, eipä tässä vissiin tehoja haettukaan...

pakari

Lähetetty: To Touko 10, 2012 6:30 pm
Kirjoittaja raipe
nuo pakoputket on pitkälti tosiaan makuasia, uskoisin kuitenkin että jos pyydät Marteliukselta yhellä ulostulolla niin sellasen myös tekevät.

niillä ei oo kaavoja tohon alkupäähän. mallin mukaan luultavasti onnistus.

mutta luultavasti tulee kalliimmaks ku valloista tilattuna.

pakari

Lähetetty: Pe Touko 11, 2012 6:24 am
Kirjoittaja A-V
eikö etupään putket pitäs olla samat kaikille 287/327 koneille jotka classic/marlin/ambassador kopassa...? melko outoa jos kaavoja ei ole.. niin no tuon jälkeenhän sit löytyiskin seuraavaan...? ;)



mulla tuttu tilasi jenkeistä putkisetin ja kirosi ja sovitti sitä pari päivää alle, mutkat oli 'sinneppäin' ja etenkin akselinylityksissä oli oikaistu ja säästetty sen verran ettei millään meinannut putken päät tulla ees lähelle oikeista paikoista, lopulta asetteli putket mitkä sopi ja loput napsi poikki ja sääteli niistä sopivat.  tämä gmc-väniin, joita luulis riittävän malleiksi jenkkilässä... toki hyvällä säkällä noin ei käy, vaan putket on bolt-on niinkun kuuluisikin. niin eikä rahdin ja tullin jälkeen ollut huomattavasti halvempi edes vaikka taala oli tuolloin melko kohtuullisella tasolla.