Sivu 2/2
American + V8
Lähetetty: Ti Touko 08, 2012 6:53 pm
Kirjoittaja jussilassi
Tarviikos tuota etupalkkia Americaanoon vaihtaa, vai onko sama palkki kutosella ja kasilla?
Yrittäny noita kasi projektien kuvia katella, näyttäs näin äkkinäisestä ettei eroa ole. Toisaalta puhetta jossain jutussa kasipalkistakin ollut.
American + V8
Lähetetty: Ti Touko 08, 2012 7:15 pm
Kirjoittaja tl
On siinä eroa, just Pihkaselle lainasin palkkia jonka luulin olevan kasihornetista mutta osoittautuikin kutosen palkiksi :(
Jenkeissä joku putka muistaakseni myy välikappaleita kutosen palkkiin kasikoneelle mutta ei se paha oo itekkään muuttaa joko koneen korvia tai noita palkin korvakkeita
Ja tietty jos meinaat jotain chebbykonetta sovittaa niin joudut joka tapauksessa soveltaan oli sitten mikä palkki hyvänsä.
American + V8
Lähetetty: Ti Touko 08, 2012 7:32 pm
Kirjoittaja tl
American + V8
Lähetetty: Ti Touko 08, 2012 7:48 pm
Kirjoittaja jussilassi
Lähinnä kiinnostaa, että kelpaako tuo kutosen palkki katsastukseen kasille. Eli onko itse palkeissa kestävyyseroja.
Kiinnikkeiden tekohan ei suuri työ ole.
Mielenkiintoinen tuo linkin moottorikiinnike, onko kellään kokemuksia tuon tyyppisistä kiinnikkeistä?
Lähinnä miten uretaanipusla toimii kumityynyn tilalla?
Täriseekö koko kori moottorin tahdissa?
American + V8
Lähetetty: Ti Touko 08, 2012 8:23 pm
Kirjoittaja juhap
Ite palkki on varmaankin ihan samaa prässäystä. Korvakkeet vaan vaihtuu. Aikoinaan tein tuommoiset kiinnikkeet Americaniin. Samalla saa sovitettua kone/loota yhdistelmän oikeaan kohtaan.
Ja eikös siinä punaisessa Hornetissa ole ihan "umpirautaa" ne kiinnikkeet...
American + V8
Lähetetty: To Touko 10, 2012 7:30 am
Kirjoittaja A-V
Lähinnä kiinnostaa, että kelpaako tuo kutosen palkki katsastukseen kasille. Eli onko itse palkeissa kestävyyseroja.
Kiinnikkeiden tekohan ei suuri työ ole.
Mielenkiintoinen tuo linkin moottorikiinnike, onko kellään kokemuksia tuon tyyppisistä kiinnikkeistä?
Lähinnä miten uretaanipusla toimii kumityynyn tilalla?
Täriseekö koko kori moottorin tahdissa?
palkki on sama, erona vain tosiaan nuo kiinniketassujen paikat.
tälläkin foorumilla olen nähnyt miten toiset pistää koneen kiinni ilman kumeja kokonaan ja toiset diggaa uretaanisista. Ite en ole koskaan tajunnut mitä hyötyä siitä voisi olla, että jättää kumit moottorin kiinnityksestä pois. Jokseenkin sama kun ajelisi autoa ilman jousia - vois olla jonkun aikaa viihdyttävää, kunnes joku hajoaa... ::) Nomut tää toki vain oma mielipiteeni...