Sivu 2/4

flash o matic

Lähetetty: Su Helmi 17, 2013 6:33 pm
Kirjoittaja raipe
jn-tradiingistä löyty renkaat.

parempi akseli toivottavasti tulossa tossa ens viikolla.

laatikossa ollu liikaa päittäis välystä.

ton lodjun pitäis lähtee ykkösellä paikaltaan. ton sylkyn kuluneet renkaat sekottaa paineet vääriin rööreihin.

mitä itte seurannu kyseisten lodjujen käyttäytymistä, niin suurin osa/kaikki lähtee kakkosella.

flash o matic

Lähetetty: Ti Helmi 19, 2013 5:22 pm
Kirjoittaja raipe
koitin näpsällä saada fotoo renkaasta,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,





ratekisia mittoja

halkaisija päältä 38,12 mm

halkaisija sisältä 34,36 mm

leveys 2,35 mm jos ny jostain tommosia löytyy ni otan heti.

on muuten sitten paska kuva.

flash o matic

Lähetetty: La Helmi 23, 2013 6:55 pm
Kirjoittaja stidi
just teen dodgen lodjuu ja siin on samanmoiset pumppuakselis. Otampa mittoja huomenna ni voi vertailla, toi tiivisterengaspaketti ei maksa just mitaan, mult jaa nakojaan 1 yli ni saat sen jos tarvit ja mitat istuu.

mut mut, ainaski mun on aina lahteny tyytyvaisena ykkosella, noinkohan se nyt sit paattaa vaihtaa leiria, tahan asti kolmoselle vaihto on ollu enempi tuskaa, muttei haitaks asti.

flash o matic

Lähetetty: Su Helmi 24, 2013 7:10 pm
Kirjoittaja raipe
niin, toi rengas jotain jousiterästä.

saa,,,,,,nan jäykkä on.

ittellä noi kasi automaatit lähteny AINA kakkosella.

matti jupisi jotain laatikon tyyppi viasta.

flash o matic

Lähetetty: Ma Helmi 25, 2013 9:22 am
Kirjoittaja Uba
Kaverin T-Birdissä oli valinta D1 jolla lähti ykkösellä ja D2 jolla lähti kakkosella. Sama Brog Warner siis kyseessä. Miten lie AMC:n shifterissä.

flash o matic

Lähetetty: Ma Helmi 25, 2013 10:12 am
Kirjoittaja Mawerick
Päivin Ambossa on napeilla valinta, mutta siinäkin on ajovaihteen valintoina L = pelkkä ykkönen, D1 = 1,2 ja 3 sekä D2= 2 ja 3.

flash o matic

Lähetetty: Ma Helmi 25, 2013 3:08 pm
Kirjoittaja rebel70
Mulla toi rebeli lähti ykkösellä, mutta vaihtoi kakkoselle miltei heti. Tai jos lähti alamäkeen niin lähti heti kakkosella, joskus jopa kolmosella. Hiljaa kruisatessa veti kolmosen jo kolmessakympissä päälle. Tämä kaikki ymmärrykseni mukaan johtuu siitä että takana on voimaa ja loota käyttää sitä optimaalisinta vaihdetta joka tilanteeseen. Oli niitäkin tilanteita kun kakkonen kytkeyty päälle vasta 90km/h ;D ;D ;D

flash o matic

Lähetetty: Ma Helmi 25, 2013 6:39 pm
Kirjoittaja raipe
vaihtamiseen vaikuttaa kuinka toi kick daun on säädetty.

ainakin meikäläisellä on vaijerilla.

joo, tossa ratti/nappi valitsimessa on erilaisia lähtötapoja tarjolla.

mun käsittääkseni lattia valitsimessa ei oo tätä mahdollisuutta.

tossa ku oon matin kanssa hämmästelly tota lodjua niin on ainakin kaks eri lodjun toiminta tapaa.

olikohan nimeltään shift commando toinen.

toisessa versiossa venttiili koneistossa jousi ja pikkasen muita härpäkkeitä.

eli erot ei isoja, mutta muuttaa lodjun toimintaa.

flash o matic

Lähetetty: Ma Helmi 25, 2013 7:32 pm
Kirjoittaja stidi
Onneks pitkasta aikaan tormattiin rampyloiden persoonallisuuksiin. Noh oikeesti taitaa olla kylla just tost lapipaastosta kiinni.

Valitettavasti Dodken renkulat ei istu, paksuus kylla, 3mm ylos- ja sivullepain mut ulkohalkasija 55mm. Perhana, amerikkalainen ja napraa millien kanssa, mihin taa maailma on menossa? Multki katos aakkoset ilman omaa syyta, asia johtuu vaimosta.

flash o matic

Lähetetty: Ti Helmi 26, 2013 11:03 am
Kirjoittaja A-V
muistelisin kanssa hämärästi että mulla se aiempi BW M12 lähti aina normisti kakkosella paikaltaan paitsi jos pisti pakkoykkösen kehiin tai kaasun pohjaan (tossa oli alipaine kikkari).