Jeep kiukuttelee
Jeep kiukuttelee
Myykö suomessa joku tota Motocraftia?
Jeep kiukuttelee
Käytettyjä liikkuu kohtuu hyvin.
Mulla on hyllyssä yks, sen saa tosta kun hommaa vastaavan tilalle. :)
Mulla on hyllyssä yks, sen saa tosta kun hommaa vastaavan tilalle. :)
Jeep kiukuttelee
http://overdrive.fi/forum/viewtopic.php?f=18&t=273522 tuolta pari motorcraftiä.. ja sytkäboxiksi käy mm. sierrasta se pienempi malli. Mulla oli vuosia Hornetissa moinen setti kunnes vaihdoin HEI jakajaan.
Jos jollakulla on vielä Prestolite käytössä niin suosittelisin lämpimästi sen siirtoa verkkopainoksi ja hankkimaan joko ton Motorcraftin Durasparkin (mitä Jeepissä oli vakiona myöhemmin) tai sitten tarvikemallin HEI (joka on toi mitä itse käytän). Hinnassa Duraspark todnäk halvempi mutta HEI on varmempitoiminen (ei erillistä sytkäboxia tai puolaa) ja yksinkertaisempi jos sen huomattavasti isompi ulkonäkö ei haittaa (saahan sitä myös erillisellä boxilla jossa jakaja näyttää sitten melko vakiolta mutta kalliimpia on).
Jos jollakulla on vielä Prestolite käytössä niin suosittelisin lämpimästi sen siirtoa verkkopainoksi ja hankkimaan joko ton Motorcraftin Durasparkin (mitä Jeepissä oli vakiona myöhemmin) tai sitten tarvikemallin HEI (joka on toi mitä itse käytän). Hinnassa Duraspark todnäk halvempi mutta HEI on varmempitoiminen (ei erillistä sytkäboxia tai puolaa) ja yksinkertaisempi jos sen huomattavasti isompi ulkonäkö ei haittaa (saahan sitä myös erillisellä boxilla jossa jakaja näyttää sitten melko vakiolta mutta kalliimpia on).
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Jeep kiukuttelee
Hiukan huonosti voi kutonen toimia kasin jakajalla... ::)
Jeep kiukuttelee
Kasin jakajaan käy suoraan kutosen kansi. (tai pitäisi käydä)
Ainakin Jamantilla joskus oli uusia kansia hyllyssä.
Jeep kiukuttelee
Taidan pistää amerikan pojille tilauksen,SWT tarjos vain prestolitee ja USparts nosti kädet pystyyn Hein osalta,pirautan vielä soinille.
Jeep kiukuttelee
Kasin jakajaan käy suoraan kutosen kansi. (tai pitäisi käydä)
Ainakin Jamantilla joskus oli uusia kansia hyllyssä.
MItäs hyötyä on kasin jakajaan laittaa kuutosen kantta?? Se jakaja on silti kahdeksan sakarainen, eli kipinä tulee ihan vääriin paikkoihin.... Kun näissähän se kipinäajoitus otetaan jakajalta, ei vauhtipyörältä!!
Jeep kiukuttelee
Jaa, että kuutoset ja kasit ihan sekaisin ;D ;D ;D ;D ;D ;D
RS
RS
Jeep kiukuttelee
Saitte ylipuhuttua,Motorcraft tilattu