Sivu 2/2
Volvon automaatti Rambleriin?
Lähetetty: Ma Elo 11, 2014 8:13 pm
Kirjoittaja SW
Tuo on sanottu 1971 TSM sivulla 9-1-1. Ihmettelin sitä vähän itsekin. Toimiiko M-43 kokoajan luistamalla vai lukikiutuuko se jollain kierroksilla yhdeksi puuksi niinkuin uudemmat automaatit?
Volvon automaatti Rambleriin?
Lähetetty: Ti Elo 12, 2014 8:37 am
Kirjoittaja RamiS
Tuo on sanottu 1971 TSM sivulla 9-1-1. Ihmettelin sitä vähän itsekin. Toimiiko M-43 kokoajan luistamalla vai lukikiutuuko se jollain kierroksilla yhdeksi puuksi niinkuin uudemmat automaatit?
Ei lukitu
RS
Volvon automaatti Rambleriin?
Lähetetty: Ti Elo 12, 2014 8:24 pm
Kirjoittaja SW
Ei lukitu
RS
Harmillista. Olisin vienyt hornan tehomittaukseen kun JAMANT saa auton kuosiin. Penkitysfirma meinaa että luistavalla laatikolla vääntöä ei saa mitattua oikein.
Volvon automaatti Rambleriin?
Lähetetty: Ke Elo 13, 2014 3:27 am
Kirjoittaja Kosti
Ei lukitu
RS
Harmillista. Olisin vienyt hornan tehomittaukseen kun JAMANT saa auton kuosiin. Penkitysfirma meinaa että luistavalla laatikolla vääntöä ei saa mitattua oikein.
Saahan dynossa oikean lukeman takapyörältä vaikka luistoa hieman onkin.
Jos on tarkoitus mitata takapyörältä laskennallinen moottoriteho niin saatuihin lukemiin voi suhtatua aina jonkinlaisella varauksella.
Omassa BW M11 turbiinista mitattiin 1% luisto penkissä, aika tiukka turbiini on.
Volvon automaatti Rambleriin?
Lähetetty: Ke Elo 13, 2014 4:29 am
Kirjoittaja oh5lep
Ei lukitu
RS
Harmillista. Olisin vienyt hornan tehomittaukseen kun JAMANT saa auton kuosiin. Penkitysfirma meinaa että luistavalla laatikolla vääntöä ei saa mitattua oikein.
Jos laatikko luistaa niin se on rikki. Luistoa tapahtuu vain vaihdon aikana, muuten se on kyllä yhtä puuta. Turbiini antaa aina enemmän tai vähän periksi, ellei ole lukitusta.
Eli ei kun penkkiin vaan!
Volvon automaatti Rambleriin?
Lähetetty: Ke Elo 13, 2014 10:22 am
Kirjoittaja RamiS
Ei lukitu
RS
Harmillista. Olisin vienyt hornan tehomittaukseen kun JAMANT saa auton kuosiin. Penkitysfirma meinaa että luistavalla laatikolla vääntöä ei saa mitattua oikein.
Jos laatikko luistaa niin se on rikki. Luistoa tapahtuu vain vaihdon aikana, muuten se on kyllä yhtä puuta. Turbiini antaa aina enemmän tai vähän periksi, ellei ole lukitusta.
Eli ei kun penkkiin vaan!
Tarkoitin juuri tuota Momentinmuuntimen ominaisluistoa.
=
Näissä laatikoissa ei ole käytetty "lukkoturbiinia" ;)
RS