Palveluissa on eroja
Lähetetty: Ti Loka 28, 2014 6:37 am
Jep. Palveluissa on eroja. Tässä omassa tapauksessani eniten minua hämmästytti se, että käsittääkseni Autokeskus on Nissanin maahantuoja tai ainakin maahantuojan edustaja, minkä olettaisi antavan jonkinlaisen pohjan ammattitaidolle ja tiedonsaannille.
Varaosamyyjä oli kylläkin nuorehko kaveri ja hänen ammattitaitonsa oli ehkä vielä "kasvamassa". Luulen niin, sillä aluksi hän väitti, että ko. jarrukilpi käy auton kummallekin puolelle. Itse olen vain harrastelija,mutta kyllä kilvestä jo heti näki, että toisen puolen kilpi pitää olla peilikuva. No, asia selvisi kun myyjä huomasi varaosanumeroissa olevan yhden numeron eron.
Tilattiin sitten toisen puolen jarrukilpikin.
Kumma juttu sekin, että sitä ei löytynyt Suomen varastoista, vaan jostain kauempaa ulkomailta. Onhan tyttären Nissan jo 14 vuotta vanha, mutta oma oletukseni on, että juuri jarrukilvet pitäisi löytyä helpostikin. Onhan se ruostuva osa ja tuon ikäisissä autoissa useasti jo paperia, niin kuin tyttäreni Maximassakin.
t. Jari
Varaosamyyjä oli kylläkin nuorehko kaveri ja hänen ammattitaitonsa oli ehkä vielä "kasvamassa". Luulen niin, sillä aluksi hän väitti, että ko. jarrukilpi käy auton kummallekin puolelle. Itse olen vain harrastelija,mutta kyllä kilvestä jo heti näki, että toisen puolen kilpi pitää olla peilikuva. No, asia selvisi kun myyjä huomasi varaosanumeroissa olevan yhden numeron eron.
Tilattiin sitten toisen puolen jarrukilpikin.
Kumma juttu sekin, että sitä ei löytynyt Suomen varastoista, vaan jostain kauempaa ulkomailta. Onhan tyttären Nissan jo 14 vuotta vanha, mutta oma oletukseni on, että juuri jarrukilvet pitäisi löytyä helpostikin. Onhan se ruostuva osa ja tuon ikäisissä autoissa useasti jo paperia, niin kuin tyttäreni Maximassakin.
t. Jari