Sivu 2/2

4.0:n tärkeet piuhat

Lähetetty: Ma Joulu 08, 2014 5:48 pm
Kirjoittaja maze
Juu repsikan puolelta löytyy.

Mulla oli vajaa sarja niin en tiedä mitä etukautta kiertää.

Aika työ oli etsiä (tärkeät) piuhat katkotusta sarjasta, mutta ei mahottomuus, Kaaviot vain paperille ja pari rulla teippiä mihin kirjotella mihin johto on menossa.





http://jeep-manual.ru/index.php?page=XJ1984-1991

4.0:n tärkeet piuhat

Lähetetty: Ma Joulu 08, 2014 6:03 pm
Kirjoittaja JL
Hmm, ainakin solenoidille meneviä etukautta... Mites kun mulla näyttäis koneen ecu olevan kabiinis, johdot tulipellin läpi? En konehuoneenpuolelt ol ainakaa löytäny minkäännäköst boxia...



Kyl pitää varovainen olla johtojenkans...

4.0:n tärkeet piuhat

Lähetetty: Ma Joulu 08, 2014 7:05 pm
Kirjoittaja JAMANT
Renix -koneisessa eli 87-90 ECM on kaasupolkimen yläpuolella kojetaulun alla!!



XJ:n H.O. -koneessa 91-95 ECM on konehuoneessa ilmansuodatinkotelon ja kuskin lokasuojan välissä, kiinni kolmella ruuvilla sisälokasuojassa ja siellä se on kyllä XJ:ssä myös 96-01 aikana, mutta on erilainen laatikko...

4.0:n tärkeet piuhat

Lähetetty: Ma Joulu 15, 2014 7:42 pm
Kirjoittaja juhap
Nyt on kone irrallaan... Eipä tuossa juurikaan ole johtoja!

Konehuoneen puolelta on kaikki paitsi pissapojan ja pyyhkijöiden ym nippu...







Kaipa tuosta jotakin käyttökelpoista saa, vaikka oli jotakin jo mennyt aikoinaan rikkikin (esmes puola)... Roinat pois ympäriltä ja tsekkaus sisuksiin.

4.0:n tärkeet piuhat

Lähetetty: Ti Joulu 16, 2014 12:36 pm
Kirjoittaja JL
Mulla näyttäs olevan enempi piuhoja...







Ja taidan tarvit ne kaikki ;)

4.0:n tärkeet piuhat

Lähetetty: Ti Joulu 16, 2014 4:22 pm
Kirjoittaja juhap
Sää pääsitkin alottamaan purkamisen ihan itte... Sait kaikki ehjänä...