Sivu 2/2

Uudemmän Jeepin kone Hornaan?

Lähetetty: Ma Helmi 27, 2006 7:18 pm
Kirjoittaja gremlin
Ai juu, noita 4.0 kansiahan laitetaan 258 lohkoisiin. Joitain vesireikia pitaa muistaakseni ummistaa kannesta mutta muuten menee suoraan. Pitaa vaan kayttaa 4.0 koneen imu ja pakosarjoja.

ja 81-85 mallisissa koneissa on 7/16'' kansipultit, muissa 258 koneissa (ja 4.0) on 1/2''.

http://www.jeep4.0performance.4mg.com/head.html

Uudemmän Jeepin kone Hornaan?

Lähetetty: Ti Helmi 28, 2006 6:20 am
Kirjoittaja A-V
kuulostaa siltä, että gremlini tulee liikkumaan kohtuu hätäsesti kuutosen voimin....? ::)

Uudemmän Jeepin kone Hornaan?

Lähetetty: Ti Helmi 28, 2006 7:34 am
Kirjoittaja RamiS
Mullahan lepäs puolitoista vuotta rahat Cliffordilla, just tommoiseen 3x2-kurkuiseen imusarjaan. Lopulta tein itse!



RS

Uudemmän Jeepin kone Hornaan?

Lähetetty: Ke Maalis 01, 2006 2:18 am
Kirjoittaja gremlin
No eipas kovin ripeelta kuulosta toiminta Cliffordilla. Lueskelin jostain etta tama Herra Clifford oli heittanyt lusikan nurkkaan jokunen vuosi sitten ja firmaan oli tullu uusi omistaja ja sen jalkeen oli toiminta menny aika uniseksi. Nyt oli etta olis taas omistaja vaihtunut ja firma toimis taas. Tarttee kattoo ny milta se kuulostaa kun soittaa ja kysyy meininkeja.

Clifford muuten aloitti kiihdytys uransa sivuventtiili Hudsonilla ;D ajoi niilla viela 60-luvulla menestyksekkaasti. Sitten Chrysler palkkasi miehen siivittamaan mopari 6-koneiden kilpamenestysta. Oman puulaakin tais perustaa jo 60-luvun lopulla