se AMC mitä ei olis pitäny myydä

Tänne voit laittaa oikean merkkisiin autoihin liittyvät muut kysymykset tai kertoa mitä on tullut kohellettua auton kanssa. Myös osto-oppaat ja ensimmäiset tervehdys viestit tänne.
Kosti

Viesti Kirjoittaja Kosti »

Vieläkö Kostilla kuvia?

Olisiko tämä?

JanneM

Viesti Kirjoittaja JanneM »

Vieläkö Kostilla kuvia?

Olisiko tämä?

Ainakin mun vanha , laatikko luisti jo silloin kun mä ostin sen , mutta ei se ajoa haitannu , ehdin ajaa tolla n 20tkm kolmessa vuodessa, maalit siitä alkoi kesiin , muuten hyvässä kuosissa silloin.
American67

Viesti Kirjoittaja American67 »

En oo vielä yhtään konsernin tuotetta myyny, ostanutkin hyvin maltillisesti..

No, ehkä mul joskus on vielä pikkukoppa Jave, sit voi hyvin mielin myydä vaikka vihreen Caanon.

Kuuskutosta ei voi myydä, se on ihossa kii
pekka

Viesti Kirjoittaja pekka »

Parista-kolmesta autosta ollu hiukan sellanen haikee fiilis kun menivät hiukan hunningolle, mutta onneksi osa on sittemmin päätynyt hyviin koteihin.

Melkein enemmän on harmitusta tuolla "se AMC mikä olisi pitänyt ostaa" puolella.
KK

Viesti Kirjoittaja KK »

Vieläkö Kostilla kuvia?

Olisiko tämä?

Ainakin mun vanha , laatikko luisti jo silloin kun mä ostin sen , mutta ei se ajoa haitannu , ehdin ajaa tolla n 20tkm kolmessa vuodessa, maalit siitä alkoi kesiin , muuten hyvässä kuosissa silloin.

Hyvin vois tuo olla, justiinsa samanlainen.

Omistin sen josku viime vuosituhannen lopulla, vissiin, eikä ollut mulla kilvissä. Oli kova peltinen ja mulle melkein mieluisin americanan tekniikka, sitä ois pikkuisen vaan piristänyt.
tl

Viesti Kirjoittaja tl »

Yhen oon myyny, farkkuhornan, ja ei se ainakaan vielä harmita, kun sille ei oikeasti ollut enää säilytystilaa ja tiedostan ettei se olisi koskaan tullut kuntoon mun toimesta.

Sit sulattoon lähteneitä purettuja, pari wagoneeria ja artsin kanssa pari hornaa. Ei nekään harmita kun osat tuli aika hyvin talteen tai käyttöön. Toki se purkaminen aina vähän harmittaa, mukavampi ne varaosavehkeetkin olis säilyttää kokonaisina, mut se vaatis jo muuttoa väljemmille vesille ;D
Jeep-Ukko

Viesti Kirjoittaja Jeep-Ukko »

Tuon Jeepin myynti vähän harmittaa.

Mutta vaihdossa tuli -66 Ambo, joka edelleen omistuksessa.

Tässä viimeisin kuva mitä olen siitä nähnyt. En tarkalleen tiedä milloin otettu.

RamiS

Viesti Kirjoittaja RamiS »

Vieläkö Kostilla kuvia?

Olisiko tämä?

Hyvin vois tuo olla, justiinsa samanlainen.

Omistin sen josku viime vuosituhannen lopulla, vissiin, eikä ollut mulla kilvissä. Oli kova peltinen ja mulle melkein mieluisin americanan tekniikka, sitä ois pikkuisen vaan piristänyt.

Oli se sulla pihalla vielä 2002-2003 paikkeilla, ku kävin jotain toimittamassa. Silloin KK:lla oli kax Javee ja Caano!

RS
RamiS

Viesti Kirjoittaja RamiS »

Yhtään kokonaista AMC-tuotetta en oo myyny, vielä...

Osia oon kylläkin myynyt senkin edestä, jotkut on ollu parempia kauppoja kuin toiset.

RS
Vastaa Viestiin