Historic Rallia AMC:llä
Historic Rallia AMC:llä
Tollasille laitteille löysin luokitustodistuksen numeron FIA:n sivuilta...
Gremlin ´72 232 (5507)
Spirit ´79 304 (5761)
American 290 (1465)
Javelin ´68 (1505)
Javelin ´70 304 (1586)
Javelin ´72 390 (1637)
Wagoneer ´73 360 (1650)
AMX ´73 401 (1658)
Spirit AMX ´79 304 (1698)
AMX 290 (602)
AMX 390 (603)
Suluissa todistuksen numero. Ao. ihmiseltä vois kysellä lisää todistuksista.
mailto:ralf.pettersson@gmail.com
Gremlin ´72 232 (5507)
Spirit ´79 304 (5761)
American 290 (1465)
Javelin ´68 (1505)
Javelin ´70 304 (1586)
Javelin ´72 390 (1637)
Wagoneer ´73 360 (1650)
AMX ´73 401 (1658)
Spirit AMX ´79 304 (1698)
AMX 290 (602)
AMX 390 (603)
Suluissa todistuksen numero. Ao. ihmiseltä vois kysellä lisää todistuksista.
mailto:ralf.pettersson@gmail.com
Historic Rallia AMC:llä
Javelin ´70 304 (1586)
Multa löytyy toi, sain sen pettersonilta pari vuotta sitten kun mietin rata-auton rakentamista. Siinäkin on vaan ongelma että puuttuu yksi sivu mitä ei kuulemma löydy mistään ja kyseinen sivu sisältää sallitut laatikon ja perän välitykset.
Noista muista taitaa oikeesti löytyä paperit vaan gremliniin, spirittiin ja wagoon. Käytännössä toi -70 jave 304:lla on ainoo josta saa rakentaa kakkosryhmäläisen (paitsi wagosta tietty ;) myös)
täältä voi kattella luokituksia
Historic Rallia AMC:llä
Ralliin kelpais siis jo spirittikin, rataa ei ajeta vielä noin tuoreilla
ja sen verran vielä selvis että ryhmään 1 luokiteltu auto voidaan aina virittää ryhmään 2
ja sen verran vielä selvis että ryhmään 1 luokiteltu auto voidaan aina virittää ryhmään 2
Historic Rallia AMC:llä
Gremlin vois oilla aika peto historiikissä ja jos alustaan ei saa tehä muutoksia ni kyl amerikaano pärjäis lehtijousillaki. Hemmetin hieno juttu. Nyt vaan aihio työn alle, josko pitäis ruottist hakee gremlini?
Historic Rallia AMC:llä
Gremlin on luokiteltu vaan 232:sella koneella joten ei siitä oikein rakettia saa
Historic Rallia AMC:llä
Gremlin on luokiteltu vaan 232:sella koneella joten ei siitä oikein rakettia saa
ai ei vai...? ::) ovat ottaneet tosta koneesta 500hp+ lätäkön takana...
'28 Nash Standard roadster 343/M23man
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
'69 Rebel SST 2D HT 343/M12
'70 Hornet SST 2D RWB 401/A727
'70 Hornet 2D V8/aut
'70 Javelin BBB V8/man
'73 Ambassador Brougham High Speed Pursuit 401/A727
'03 Wrangler Sport 4.0L/aut
'12 Grand Cherokee Ltd 3.0D
Historic Rallia AMC:llä
No joo, ei tosin varmaan ihan historic-sääntöjen mukaisilla virityksillä ;) ja ykkösryhmäläisiä ei saa virittää oikeastaan ollenkaan
Historic Rallia AMC:llä
Mut eiköhän se käsiteltävyys tuolla oo enemmän tärkeetä kuitenkin ja teho/ paino suhde olis kuitenkin ihan mallillaan.
Historic Rallia AMC:llä
Pirun painavahan se on noihin eurokinnereihin verrattuna, mutta ihan kiva varmaan ajella jos ei sijoittuminen kärkisijoille ole tärkein asia. Radalla ehkä toimis paremmin kuin rallissa
Historic Rallia AMC:llä
Samaa mieltä, ettei sillä ehtis, kuin rambler-sarjassa, mutta olishan yleisölle nähtävää ja ite sais polkea menemään sen, minkä uskaltais.