Tänne voit laittaa oikean merkkisiin autoihin liittyvät muut kysymykset tai kertoa mitä on tullut kohellettua auton kanssa. Myös osto-oppaat ja ensimmäiset tervehdys viestit tänne.
Niin noista ei yhdellekkään löydy luokitustodistusta, mutta -73 wagoneerille 360+qt löytyy jos joku haluaa lähtee hauskuuttaan porukkaa. Tolla kuvan cherolla tosin voitettiinkin kisoja joten ei se mahdotonta oo pärjätäkkään mutta aika utopistiselta kuullostaa suomessa, täältä löytyy kuitenkin aika kovia rattimiehiä noista historic luokistakin
Kaverin avustuksella sain aikoinaan asiaan "valaistusta". Rafu Huhta kävi itse muutamien autojen luokituspapereita tarkistamassa, niin kyllä ne joiden kohdalla lukee n/a, ovat oikeasti hukassa. American yhtenä... :'(
Voi perhana, ku on aina ollu vähän toiveena/ suunnitelmissa tehä Americaano rallipolulle. Tokko tolla potentiaalilla niin paljoo merkitystä oo, kun ei ois varaa kiertää kaikkii kisoi kuiteskaan. Mut jos 66- 69 Americaaniin vaihtais kierrejouset taakse ja jäykistäis muutenki peräpään, ni ei se käsiteltävyydessä noille muille häviäis.
Katselin tuolta FIA:n sivuilta Americanin luokitustoditusta. Luokitus löytyy 2 ryhmään 290 koneelle. Perässä lukee FM (form missing) mutta ei sen pitäisi hommaa estää. Sama lukee esim. IMP:in, Celica 1600GT:n, 850 Sportin perässä ja noilla ajetaan varmasti kilpaa. Eikös nuo vanhemmat ryhmät meneet niin, et 1 ryhmä on vähän niin kuin tämän päivän N-ryhmä. Ja tietääkseni tota kovempaa kakkosryhmäläistä ei saa autosta tehdä historikkiin, jollei autolla ole kilpailuhistoriaa. Eli en pidä mitenkään mahdottomana saada Americania ralliin. Alustamuutokset jne. on tosin silloin kiellettyjä mutta se perus ajatus tässä olikin se juttu.